(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
** BİR HECE ** (Dörtlük) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
** BİR HECE ** (Dörtlük) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Irak'a başakan olmak çok zor bir iş ama Amerikan emperyalizminin güdümünde olduğunu unutmayın üstadım. Oysa siz şair, hemde özgür bir şairsiniz.Duygularınızı okurlarnızla rahatça paylaşma şansınız var. Bak bizler o güzel ve anlamlı şiirlerinizi okuyup bir şeyler öğreniyoruz edebi eser adına.Fikir işçiliği her ne kadar zor olsa da,hecelerle kelimelerle oynayıp sonunda beğenilen bir şiir çıkıyor ortaya.Tabiatıyla bu durum sonucunda emeğe istinaden kimler, ne kadar taktir görür onu zaman gösterir.Siz gene de doğru bildiğiniziden şaşmadan devam edin yazmanıza, şair olun derim. Kutlarım sizi hocam,muhabbetle kalın. Sevgi ve hürmetlerimle..
Güzel anlatmışsın dost... Koca bir şiiri yazarsın bazen...Bir yerde takılırsın...Kafa yorarsın... İşte o zaman gerçekten git Irak'a başbakan ol..Daha iyi... Kutlarım..Selam ve Sevgimle...
Tebrikler... Yani Irak'a başbakan olmaktan zor demek ki şair olmak, öyle mi? Şair olmadığım için henüz billemiyorum... :) Güzeldi güzel... Başarılarınızın devamını diliyorum... Saygımla selamlar... Sultan Yürük