Türk iffetlidir edebi düstur. Türk eğilmez her zaman düzdür Türk’ün vatanı önce namustur Türkler sizden mi alacak destur ? Türk ‘ü görünce önünde düz dur!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜZ DUR(!) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜZ DUR(!) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk iffetlidir edebi düstur. Türk eğilmez her zaman düzdür Türk’ün vatanı önce namustur Türkler sizden mi alacak destur ? Türk ‘ü görünce önünde düz dur!..
Osman Onuktav Avar.
Teşekkürler şairimize, onurumuzu kurtaran dizelerdi.Milliyetçiliğimizi ve andımızı ayaklar altına alanlar okumalı, kutluyorum sizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Türk Milletinin asaletinden kuşku duymadığımız için başkalarının asalet arayışlarına eyvallah edecek halimiz yok. Biz, bizimle beraber olanlarla yürümesini biliriz. Kimseden de destur dilemeyiz. Tarih boyu kırılsak da eğilmemeyi öğrenmişiz atalarımızdan. Başımız her zaman dik ve alnımız açık.. Allah'a (C.C.) rukû ve secdeden gayri hiç bir yaratılmışın önünde eğilmeyen başımız var.. Bizi böyle bileler!!
Türk iffetlidir edebi düstur.
Türk eğilmez her zaman düzdür
Türk’ün vatanı önce namustur
Türkler sizden mi alacak destur ?
Türk ‘ü görünce önünde düz dur!..
Osman Onuktav
Avar.
Teşekkürler şairimize, onurumuzu kurtaran dizelerdi.Milliyetçiliğimizi ve andımızı ayaklar altına alanlar okumalı, kutluyorum sizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.