(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasihat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasihat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Emine Hanım, çok güzel dizeler kutlarım. Gönülün gıdası, acı, hüzün ve keder birazcık sevgi bundan başka ne ister ki, kimi dinler ki ? Selâm ve saygılarımla .
Hüzün olmasa Özlem olmasa Ara sıra dudağımız sarkmasa mutlulugun tadına nasıl varır insan usta Çirkin olmazsa güzeli seçemeyizki Yüregine sağlık Ömrüne bereket can kardeş
Emine Hanım, zaten çoğu zaman yürek hakimdir duygulara. Yüreğimizle, âşık oluruz çoğu kez beynimiz arkadan gelir.Tebrik ederim sizi bu güzel şiirinizden ötürü. Saygı ve selâmlarımla...
Çok güzeldi arkadaşım.Gecenin şu vaktinde yüzmde gülücükler açtı. iYİSİNE DE KÖTÜSÜNE DE SAHİP ÇIKAN YÜREKLERİ OLDUM OLASI SEVERİM. yÜREĞİN ÇOK YAŞASIN CANIM. kUTLARIM.
Oyle ya, onca kahri ceken o , hem sana ne oluyor ki :) Guzeldi, hostu, gulumsetti.. Yuregin kulagi ve dudaginin oldugunu boylelikle ogrenmis olduk hemde konustu ki dilide papuc kadar, aninda cevap :) Yuregine saglik arkadasim.. Tebrik ve cok sevgimle..