İLKbahar ’ da geldin.. Yeniden yeşerttin günlümdeki çiçekleri... Bir gün aniden SON baharım oldun... Yapraklarımı döktün.... Çiceklerimi kopardın... Dallarımı kırdın ve... GİTTİNn......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON' baharım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON' baharım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet efendim...bana sadece okumak kalmış...gayet içten ve duygulu şiiri yazan yüreği kutlarım....Yorum yapamayacak kadar şeffaf ve samimi...devamı desem çok mu beklentim olur acep...?
İLKbahar ’ da geldi.. Yeniden yeşerttin günlümdeki çiçekleri... Bir gün aniden SON baharım oldun... Yapraklarımı döktün.... Çiceklerimi kopardın... Dallarımı kırdın ve... GİTTİNn......
..muhteşemdi beğenerek okudum çünkü bu anlamlı şiiri beğendim. inanın bir film sahnesi gibi geldi. Kayda değerdi dizeleriniz. Siz insanlar çiçeği beğeniyorsunuz kokusu olsun görünüşü olsun güzeldir. Fakat bir vazoyu süsleyeceğine dalında kalsın daha iyidir. Biz baylar çiçek sunmayı biliriz fakat biz besleyelim hor görebilme ihtimali de vardır. Tebrikler size
Mevsimler birbiri ardınca dizilirler ,bu gerçeği kimse göz ardı edemez.. İlkbaharın ardından hazan,hazandan sora yine ilkyaz gelecektir..'SON' lar her zaman hatta hiç bir zaman bitmek ,yitmek değildir..Bilinmez ; ardında ne güzellikler saklıyordur..
Dahası; sevdalar da son bulmaz ,şair öyle bir bahar giydirir ki sevdasına; adı şiirdir..Mısra mısra çiçek açar da unutulmaz,unutturmaz hiç bir zaman..
Dileğim ; baharlarınız uzun ömürlü olsun..Sevgimle..
baharın her yeri yeşerdigi bibi gönlüzde bir umut sonrasında son baharın gelmesiyle o umudun bir anda hazanla sararım bitmesi gibi nice ilk baraların gönlünüzede çiceklerın yeşermesi diledimle güzeldi kaleminizi kutluyorum şiirinizi.. ................saygılarımla.................
İLKbahar ’ da geldi.. Yeniden yeşerttin günlümdeki çiçekleri... Bir gün aniden SON baharım oldun... Yapraklarımı döktün.... Çiceklerimi kopardın... Dallarımı kırdın ve... GİTTİNn......
Her giden aynısını yapıyor zaten.kısa ve özdü.Tebrik ederim saygılarımla
Vagif tarafından 9/14/2013 9:25:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat devam ediyor. İklimler, mevsimler, günler, aylar, yıllar birbirini kovalıyor. Her şeyin bir başı, bir de nihayeti var. Doğuyor insan ağlamalarla, düşe kalka büyüyor, çilelerini çekiyor hayatın, mutluluklarını tadıyor, ardından mahzun yaşlılık çalıyor kapısını ve kaçınılmaz ölüm...
Her şey usulünce, kader çizgisinin izinde yaşanıp gidiyor...
Mevsimler de öyle işte... Her ilk baharın bir sonbaharı var... Her sevdanın bir tükenişi olduğu gibi... Aslında tükenmiyorlar da, sıcacık bir yüreğin karanlık mahzenlerinde inzivaya çekiliyorlar diyelim... Çünkü, gerçek aşk asla ölmüyor be dostum.. Hani, acısı çok oluyor ama, Allah, o acıya katlanacak gücü insana veriyor.
Ve, dayanılmaz gibi gelen o acılar, yıllar sonra hoş bir tebessüm olarak dudaklarında gezinebiliyorlar...
Bak, küçücük şiirin ne çok şeyler yazdırdı bize...
Son olarak diyelim ki; gitmişse biri, ardından çokça ağıt dökmeye gerek yok... Suç onun değil ki... Senin alın yazına yazılmış ayrılıklar, aşk acıları, acı çekmeler... Çaresi yok, çekeceksin...
Ama, hayat bu yanı ile de güzel... Bunu zamanla anlayacaksın...