Edebiyatın sihirleri Gece yarısı şiirleri Kalbimdeki iki sevgili Kalem kağıt isimleri Beyazla siyah ikilisi ___________İsterim herkesin olsun Sessiz iki sevgilisi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbimdeki İki Sevgili ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbimdeki İki Sevgili ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belkide en yakınlarımıza, dost bildiklerimize anlatamadığımız duygularımıza sırdaş olan iki dost, kağıt ve kalem. bu iki dost ancak bu kadar güzel anımsanır ve yad edilebilirdi. kutluyorum güçlü kaleminizi ve esin perinizi Oya hanımefendi. içten selam ve saygılarımla.
Çok iyi bir sırdaş, arkadaş, bahsettiğin ikili değil mi arkadaşım... Hayatımız boyunca olmazsa, olmazımız olan ...Çok güzel Çok saygı ve sevgiler can arkadaşım Kutlarım yüreğini
Oya Hanım , benim de defterlerimin arası böyle yarım kalmış kağıtlarla doludur. Sayfaları çevirdikçe yılların ne kadar çabuk geçtiğini öğrenir ve hayıflanırım. Söz uçar, yazı kalır...Tebrikler...Saygı ve selâmlarımla...
aydini tarafından 9/13/2013 1:18:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Edebiyatın sihirleri Gece yarısı şiirleri Kalbimdeki iki sevgili Kalem kağıt isimleri Beyazla siyah ikilisi ___________İsterim herkesin olsun Sessiz iki sevgilisi! tebrikler çokkk güzel,saygılar
Sunulan düşündürücü ve ders alınması gereken dizeler…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..