Dolaştım dün Avare avare Rastladım Çok eski bir sevgiliye Gülümsedi Öptü yanaklarımdan Unutmamış besbelli Oturduk Sohbet ettik biraz Bakarken gözlerime Telefonu çaldı Gitmem gerek Kızım dedi Bizimkisi Nasipsiz bir aşk tı Ayrılırken İki damla Göz yaşı bıraktı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ DAMLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ DAMLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dolaştım dün Avare avare Rastladım Çok eski bir sevgiliye Gülümsedi Öptü yanaklarımdan Unutmamış besbelli Oturduk Sohbet ettik biraz Bakarken gözlerime Telefonu çaldı Gitmem gerek Kızım dedi Bizimkisi Nasipsiz bir aşk tı Ayrılırken İki damla Göz yaşı bıraktı.
Mümin Ağır 13/09/2013.
Sevgi için yazılmış duygusal dizelerdi şairimizi ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
çok acı olsa gerek yüreği burkan bir şiir Mümin hocam.. her şey gönlünüzce olsun yaşanmış aşklar unutulmuyor.. içimizde hep o acıyı taşıyoruz..kutlarım şiiriniz hüzün verdi.. iyi geceler..saygılar..
Hay bu eski arkadaşlar var ya bu eski ar kadaşlar! Ya şair gibi söyletirler,ya da bir köşede adamın gözüne "toz kaçtı" dedirtirler . Bu ,bu kadar mı güzel anlatılır be kardeşim! Teşekkür ederim saygılar.
YÜREK BURKAN BİR ŞİİRDİ KARDEŞİM.YILLAR SONRA KARŞILAŞINCA İNSAN NASIL BİR DUYGU YAŞAR ACABA ÇOK MERAK EDERİM.HELE EVLENMİŞ ,ÇOCUKLARIDA OLURSA DAHADA KÖTÜ IZDIRAP VERİR SANKİ İNSANA.YARIM KALAN O AŞKIN KÜLLERİ YENİDEN ALEVLENİYORMU ACABA.ŞİİRDE YAZIYORUZ AMA BUNU HEP MERAK ETMİŞİMDİR KARDEŞİM.HARİKA BİR ŞİİRDİ SONUNA İKİ DAMLA GÖZYAŞI BIRAKAN.
Aşk Sevipte Kaybetmek mi
Hiç titremesin ne elin Ne de bana verdiğin yüreğin sil gitsin.. Bana inanmadın güvenmedin ya; Hiçbirşeyin önemi kalmadı benim için.. Buruşturup bir yana atsan Belki bu kadar acımazdı kalbim.. Hiç titremesin elin sil gitsin. Ben sensiz kalmam nasıl olsa.. Dünyanın öbür ucunda da olsan Gözümü yumsam yanıbaşımda olacaksın
Avare avare dolaşmamışın bak hem eski sevgili hem buse ne güzel günün kârındasın Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın _____________________________________________Saygılar