Özlemedim İstanbul’u, Ne yalan söyleyeyim. Özlemedim Boğaz’ı, Talan görmeyesim geldi. Özlemedim köprüyü, Ne de yoldaki helvacıları, Özlemedim çöp kokusunu, Egzost solumayı, boka basmayı, Bir özlediğim var ki Mısrasını bekleyenler Bekleme yapmayıp, devam etsinler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çıkış Kapısı 216 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çıkış Kapısı 216 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki yılların alışkanlığı belki tüm ailem burada. Bu şehri seviyorum. Uçakların hiç rotar yapmadan uçtuklarını görmedim.
Şehir mesafeleri yakın olsa arabayı tercih ederim. 2 saat önce git ve bir saat valiz bekle. Bir saat ya da daha fazla rötar... En az 5 saat kayıp. Sevgileirmle...
Ben ise havaalanı tutkunu olduğum için bir saatlik mesafeye de uçmak isterim. Bu yüzden bırakın iki saati, çok daha önce havaalanında olurum. Favori kafelerim ve barlarım vardır (Hatta bir iki tane de bunlarla ilgili hikayem) Haftaya da uçuşum var ve içim içime sığmıyor (Öte yandan bavul bekleme kadar stresli bir durum bilmiyorum) Sevgilerimle.
Şiirin adını Yahya Amca'ya Selamlar koyacaktım: İstanbul'un nesini seviyorsunuz? Havaalanından uçağa binmesini (Bu da o kadar iyi bir şey değil aslında. En otuz dakika pistte kalkış sıranızı bekliyorsunuz). Şiirin adının havaalanında bir kapı numarası olması da bu yüzdendir. Sevgilerimle.
Şehir mesafeleri yakın olsa arabayı tercih ederim. 2 saat önce git ve bir saat valiz bekle. Bir saat ya da daha fazla rötar...
En az 5 saat kayıp. Sevgileirmle...