(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geç mi kaldık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geç mi kaldık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o kırmızı vos vosu bana hediye edecek o bi kere.. ben de onu gezdireceğim.. bineceğim vos vosun üstüne basacağım gaza.. sana da el sallar korna çalarız hıhh
bu kadar güzel bi potoşop şiir nerden bulcan . . bulsan bulsan pavır poirt, fıri hent ya da korıl dırav bulursun . . yazmaya deymez. Adop hillüstreytır olursa belki . . :)
yahu face "beğen" noktasını aradım aradım bulamadım. Noluyoz dedim, ya benim pc kafayı yedi ya da bizim Savruk iyice uçanlara karıştı, aklım oynadı yahu, bismillahh...
Bi daha sayfana girmeden besmele çekeceğim.
...ŞAHANESİN SENNN.... Öptüm kocaman, hıh Naciye ne derse desin...
Şalom gazetesinin geçen haftaki yazısında bu konu vardı. Algoritma yardımıyla kazandırılan hesaplama yöntemiyle dünyanın geleceğinin tespit edilebildiği ispatlandı .Genç bir bayan hazırladığı hesaplama yöntemi sayesinde ödül aldı. Bu sebeple geçmişte yazdıklarınız ne kadar doğruymuş dedim; bravo...Rüyalara gelince de ben inanmaktayım ki rüyalar alınan eğitim ile Tom Cruıse'un filmindeki gibi yönlendirilebiliyor astral yaşamda ama döndüğünüzde gerçek yaşama neyin doğru neyin yanlış olduğu ile ilgili de bilmemezlik yaşayabiliyorsunuz. En büyük sıkıntısı da bu deneyin sonunda uyanamama ihtimaliniz var . yani karabasan gibi bişey aslında; sonunda bilinçaltına yenik düşmek iritasyonu beyin de nasıl etki yaratır mutluluk umuduyla tespit etmek zor...normal rüyalar ise bize bir çok şeyi fısıldıyor; rüyalar gerçek şu anda da savunulduğu üzere...
Yani siz bunu ne kadar uzun süre önce tespit etmişsiniz var bir noktada özel güçler demek ki ! Aldım ben önlemimi ...
Ya bi dakika ,siz yukarıdaki yorumları çakma yazmışsınız, inanmıyorum cidden bunu yaptığınıza ! İyi ki dostlar var da ulaşıyorlar ! Bir daha alttaki yorumları okumadan yorum yazmayacağım size! Çok kızdım çok...
yav usta ne alem adamsın!.. sırf bu şiire yorumu basayım diye girdim :)
denizkızının dediği gibi gözüm döndü başta, bu usta olayı abartmış dedim, nasıl sayfayı böyle boğmuş derkeeeeennn..
yav valla hâlâ gülüyorum iyi mi:))))
ben de diom ben ne zaman öyle bi şey dedim ki, hatta o tarihe gittim kandırıkçı usta.. bi de hepimizin üstüne mavi boya atmış, zeki adamsın vesselam :)))
"ay balam... tek başıma çıkirem ben dağlara bala dağlara bala dağlara yangını volkan görirem, cin görirem, can görirem mezarda hortlak görirem bin türlü tufan görirem gullü bir yaban [gulyabani] görirem korkmirem, korkmirem bala korkmirem
ay balam... şafak vakti düşürem ben çöllere bala çöllere bala çöllere çöllere bala çöllere kükremiş aslan görirem, kan yiyen sırtlan görirem dalgalı umman görirem, can görirem, cin görirem, mezarda hortlak görirem bin türlü tufan görirem gullü bir yaban görirem korkmirem, korkmirem bala korkmirem
ay balam... bu korkmamazlığım ile bu korkmamazlığım ile vallahi bala, billahi bala, tillahi bala harda bir softa görirem, harda bir yobaz görirem, harda bir bağnaz görirem, harda bir mola görirem korkirem, korkirem bala korkirem kandan [dalkavuk] fikirlerinden, riyakar zikirlerinden korkirem bala korkirem bala korkirem korkirem bala korkirem" ..."
her şeyi görirem görirem de de mirim rüya olmayan bir rüya görmek isterem.. bi de menim özüm yahşidir aybalam canavarlar öpsün seni :)
Yahu ben savruk' u çatlak biliyodum, sayffaya yazan herkes ayrı bi çatlak. Bu yüzden seviyorum hepinizi. Allah' ım iyi ki normal değiliz. Ugh, mucks hepinize. Hangi birini okuycam bi dolu yazmışsınız...
bence birileri ona dedi ki; "aa biz yokuz bu listede, aşk olsun küstüm darıldım size." o da kıyımsız biliyorsunuz ve şu an listeyi uzatmak ile uğraşıyor. mahalle baskısından kurtulmak için :)
uçurarak herkeşşii hi hi : )))
büyüksün Babaaa, varol...