(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kıyılarda bir çakıltaşı misali savrulmak yeni gelecek dalgalarla. Güneşin hüznünü içip, iyotların kırık kımıltılarıyla yeniden suya dönmek. Yaşam ile ölüm arası bir sessizlikte kaybolmuşluğumuzu irdelemek. Tebrikler.
Kısacık ama çok anlamlı bir şiir... Gönül denizinde yitik bir sevda... Nedir çektiğimiz bu gönül denizinden bizim? Neden durulmaz, neden sükutlara ermez hiç başı? Nedendir bu kanı deliliği, nedendir dinginliğe isyanı?
Ve, neden kabullenmez ayrılıkları, kaybetmeleri, hasretleri, acıları, karasını yazgının? Neden hep bir küçücük ümit kıvılcımına bağlar hayatını?
Bu şiire çok yorum yazılır ama, yakışmaz sevimliliğine... Burada, şiir tadında bırakalım...
Gönül sevdiğinden gelen herşeyi kabullenir. Ayrılıkları bile. Ne kadar acıda olsa onun bile ayrı bir tadı vardır.Tek sebebi ''sevdiği'' olduğu için. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuza ve beğeninize. Saygılar.
Yaşam ile ölüm arası bir sessizlikte kaybolmuşluğumuzu irdelemek.
Tebrikler.