(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM MECLİSTEN DIŞARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM MECLİSTEN DIŞARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YANDI (TuTKu) O namlı sözlerine bu can nasıl da kandı, Sahrada suya yandı yandığı ahu sandı, Benimle zannederdim o akşamdan sabahım, Çöl sıcağında inancım tüm sabrım da yandı.
Onsuzken gölgemdi eksenimde tek fırdöndü, İçimde büyüttüğüm o bir nemruttu söndü, Kalbimde nam saldı da yücelerek ayyuka, Soğudu ruhumda alev bir buzula döndü.
Bir ordunun yenilgisiydi tarihte kalan, Bir de her buluşun vasfını ilk kimse bulan, Benimdir zannederdim o aslen bozulmamış, Aslından yığınca sahte yandı küldü kalan.
Vasfını hiç bulmadı aşk ne uykusuzluğum, Uğrunda yandı her şey arttıkça susuzluğum, Tükendi söndü aşk onda hep benimle yandı, Kalbimi mesken tuttu aşk hep öylede kaldı.
Ondandır halim bezgin ömrümden pek eksiliş, Hana değmez gelişe muğlakken ebet gidiş, Nerde dağı taşı delen Ferhat a Aslı eş, Sevenlerde yandı kalpte bitti her çırpınış.
Nasıl ki koca ormana bir kibrit yok oluş, Öpse hoş alnımı secde vaktiyle saf tutuş, Aşksa mümbit hasretten yana tam yol ileri, İhmalden doğan yangın aşk gerisi kahroluş,
Oooo Can Ayşe'm... Yokluğumda coşmuşsun bitanem. diğer eklediklerini de zevkle okudum ve geldim ki bu sayfada yürek pınarından çağlayan güzellikler kurdelalarla taçlanmış... En güzel yeni yıl hediyesi oldu bu bana. Kutluyorum, kucak dolusu sevgi ve özlemlerimle bitanem.
Dört yanım ham insan, Dört yanım imla girmemiş konuşma, Söyleyin mürekkep yalamışa, Ya beni onlara benzetsin, Ya onları bana.
Sizi onlara benzetmesin. Allah korusun. Balta girmemiş orman, Terbiye görmemiş insan, su görmemiş azalar, Adabı muaşeret görmemiş maganda, Daha uzatalım mı? Gerek yok sizinki daha kestirme olmuş. Tebrikler. Harika olmuş...
biz meclistekilere de gururla payını almayı istetecek kadar güzeldi. öğrenciyiz şu dünyada. siz yazın yeter ki. bu sayede biraz daha sorgulama imkanı buluruz kendimizi. teşekkür, tebrik ve saygılarımla
Sevgili şiir dostları bu şiirimin adı aslında ''eğitim şart'' idi.Ama bu güzel insanlar alınmasınlar diye değiştirdim.Eğitim okulla beraber hayattada olur.Ne okuyamamış insanlar vardır.Hayatiçinde kendini eğitip olgunlaşmış.Ama bu istisnaya takılıp gitmek yanlış olur.Eğitim , öğretim kesinlikle şart.Okulda her öğrendiğimizi hayatta kullanmasak bile ufkumuzu genişletir.saygılar.....................
SÖZÜM MECLİSTEN DIŞARI Dört yanım ham insan, Dört yanım imla girmemiş konuşma, Söyleyin mürekkep yalamışa, Ya beni onlara benzetsin, Ya onları bana. ...............bizim yanımız dan bütün haş metiyle gelip geçti buağır şiiriniz vallahi bil miyorum , birilerine vuracak ama kieme vurursa geçmiş olsun derim .saygı ve selamlarımıiletiyorum....
kötü olmazsa iyinin değeri anlaşılmazdı sevgili Ayşe. olsun onlar da olsun ki biz de yazalım korkusuzca. alınanlardan değilim şükür ki. sevgiler. mutlu yıllar.
tek kelimeyle enfesti
Başarılarınızın devamı
mutluluk ve esenlik dileklerimle