(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLI GELİN İLE OĞLAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLI GELİN İLE OĞLAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili oğlum .nekadar güzel atışmalı bir şiirdi.sanki kerem ile aslının aşkını okudum.hani kerem sazı aldı eline veya aslı sazı aldı eline derya hikayede çocukluk günlerimi yaşadım.ben o aşıkların şiirlerini okuyarak büyüdüm.hiçbirini unutmam.senin şiirinde unutulmayacak bir şiir.kavuşamayan iki aşığın yarım kalan aşkları.Ama ikiside evlenmişler aşkın ateşlenmesi mümkün değil.bu saatten sonrada asla alevlenmesin oğlum harika bir şiirdi alkışlıyorum şiirini.
Bülbül, Havalanmış Yüksekten Uçar
Bülbül havalanmış yüksekten uçar; Has bahça içinde gülüm var, deyi. Seni seven yiğit serinden geçer, Güzeller içinde yarim var, deyi.
Ben seni severim, sen de sev beni. Mevla`m bir karada koymaz insanı. Elbet, bir gün olur, ararsın beni; Şurda bir divane yarim var, deyi.
Ben, seni severim can ile candan; Mevlam ayırmasın sevdiğim benden, Canım esirgemem vallahi senden, Götür sat pazara, kölem var, deyi.
Anadolu'muzun değerli halk ozanları engin yürekliydi.Vurdu mu sazın teline acıyı da tatlıyı da gönderirdi gönüllere. Bu güzel dizeler -karşılıklı- her gönüle ulaşıyor .Yüreğine bereket ozan. Teşekkür ederim saygılar.
Bir sende açıldı gözüm.
Senin için yanar özüm.
Gönlüme geçmiyor sözüm.
Unutmadım allı gelin…
-Gelin
Susuz kaldı gönlüm çorak.
Dayanamaz oldu yürek.
Gören olur gidem bırak.
Unut gayrı git yoluna…
-Oğlan
Pınar suyun ne hoş akar.
Etrafında güller kokar.
Ramazan’ı hasret yakar.
Unutmadım allı gelin…
Ramazan AKKAŞ
NEVŞEHİR-Tepeköy
02.09.2013
HARİKA ŞİİRLERİNİ OKUYORUM DEĞERLİ RAMAZAN HOCAM
GERÇEKTEN OKURKEN HAZ ALDIM.DUYGU, DÜŞÜNCE HEPSİ VAR,
ŞİİRLER YAZAN ELLERİNİZ YORULMASIN
SEVGİ DOLU GÖNLÜNÜZ HİÇTE SUSMASIN.
SİZE BAŞARILAR DİLER SAYGILAR SUNARIM.
EMEKLİ ENVER SERT AŞIK ENVERİ
42- KONYA