Aralık başlarında gelmişti ayrılık. Geceyi yazacak birileri vardı artık, Özlem çekecek bir aşk başlamış vede ölümü hatırlamak tabiki. Sensiz geçen saatler saniyemdi artık.
Senin hayalini kurmak vede senin kokunu duymak.. Artık yalan olmuştu hikayemiz. Artık senle ben diye bir şey yok . Artık ellerini tutmak yalan.
Tüylerimi ürperten sesin yok gibi bir şey. Gözlerimi parlatan sözlerin yok artık Özlediğimde arayacak bir numaran bile yok. Beni bozgunlara uğratacak triplerin dahi yok..
Gözlerinden anlamıştım ben ayrılığın parıltısını. Gülüşlerin bile eskisi gibi değildi. Konuşma tarzın bile değişmişti. Bitti dediğinde anladım ben yetimlik duygusunu.
Hani derler ya hayata bağlanmak için birini sev diye. Ben işte seni sevmiştim hayatı sende öğrenmiştim. Şimdi anlıyorum hayatın ne kadar kahpe olduğunu Çünkü ben sana hayatım demiştim
Ve şimdi anlıyorum canımı yakanların ne kadar şerefsiz olduğunu Çünkü ben seni sevmiştim sana canım demiştim senide anlıyorum herkes gibi şerefli sanıyorsun kendini
Şerefine içilecek aşk kalmamış tüm dünyayalan. Sevginin uğruna ölünecek insanlar yok artık. Para denilen illet herkesi değiştirmiş para uğruna ölüyor tüm dünya Artık aşklar yalanölümüne sevecek insanlar yok artık.
Şimdi iyi dinleyin beni kulak verin sözlerime İnsanlık ölmüş beni bitirdiniz bee. aşk diye verdik kalbimizi kondom gibi kullanıp attınız bizi. Ciğeri beş para etmez insanlarla muhatap ettiniz bizi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yok artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yok artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.