Ne zaman ellerime, kalemi alsam! Ne zaman ki şiir yazmaya kalksam? Anlatamadığım bir his İçi mi yakar, Neden kalbim kara bağlayıp yas tutar, Neden gülüm neden bu gözlerim ağlar! Söyle canım neden kalemim acıları yazar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zaman ellerime, kalemi alsam! Ne zaman ki şiir yazmaya kalksam? Anlatamadığım bir his İçi mi yakar, Neden kalbim kara bağlayıp yas tutar, Neden gülüm neden bu gözlerim ağlar! Söyle canım neden kalemim acıları yazar…...................neden? neden? neden? teşekkür ederim ...
Ben bile bile kimsenin kalbinin kırmam... neden ben insan değilmiyim de benim kalbimi kırıyorlar,, Benim kalbim taş olsa, oda parçalıyor dinamitle... Şükran Güneri Arslanbay 21/8/2013
Ne zaman ellerime, kalemi alsam! Ne zaman ki şiir yazmaya kalksam? Anlatamadığım bir his İçi mi yakar, Neden kalbim kara bağlayıp yas tutar, Neden gülüm neden bu gözlerim ağlar! Söyle canım neden kalemim acıları yazar… .tebriklerimle gönül sahibi.........