(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HEMŞERİMİN SÖZLERİ ÇOK GÜZEL. DÜRÜSTÇE DİYEYİM ÖZDEYİŞ BİR TANILAMA GİBİ OKUDUM. ALKIŞLIYORUM. GÖZYAŞLARINA GEREK OLMADAN MUTLULUK DA OLABİLİR AMA SEVGİ EMEK İSTER, ÖZVERİ İSTER. SELAM VE SAYGIYLA.
Değerli kardeşim.Anlamı içinde saklı harika bir sözdü.Kimileri '''ben asla yalan söylemeyi sevmem der ama bir bakarsın ertesi gün yanına yeni bir yalanla gelir.Sevgidede böyledir.Yalan söyler,gözyaşı döktürür,ondan sonrada af dilemeğe geli,r kapına .Bilmezki özürü suçundan büyük.çok güzel ve çok doğru bir sözdü kardeşim.
Sağım Yalan Solum Yalan Sağım yalan solum yalan Ben yalan canım yalan Sevdiklerimdir yaşatan Gelenler ve gidenler yalan
Seviyorum diyen diller yalan Arkadaş bilenler yalan Gözlerdeki bakışlar yalan Sağım yalan solum yalan
Gururlar yalan İnkâr etmeler yalan Çekip gitmeler yalan Unutmalar yalan
Sözler var yalan Yalnız kalan diller yalan Ağlayan gözler yalan Sağım yalan solum yalan
Kader diyen diller yalan Göz göze gelen gözler yalan Elveda diyen diller yalan Köşe başları yalan
Ben ve biz yalan Gülüşüm yalan Sessizliğim yalan Sağım yalan solum yalan…. Sedat Bahçacıoğlu
Bu sözler her iki taraf içinde geçerlidir kardeşim çok haklısınız.Sadist ruhlarının kölesi olupta başkalarının duygularıyla oynayanlarada lanet olsun...Yürekten kutlarım..
batu_41 tarafından 8/20/2013 11:53:02 AM zamanında düzenlenmiştir.