Ya öğreniriz, insan olmayı, Ya başa gelen belalar, öğretir bize Hiçbirşey için, acele etme Şu anda doğanlar ve doğacaklar var dünyaya Herşey hazır, insana Arı olmazsa, insanda yok, Her ne varsa, insana hizmette İnsanda, Rabbine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARI OLMAZSA, İNSANDA YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARI OLMAZSA, İNSANDA YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.Allah ne yarattıysa insanların hizmetine sunmuştur.Sizin dediğiniz gibi,arılasr bile insana hizmet için yaratılmışlardır.İnsan olmasaydı arılar kime hizmet vereceklerdiki.Allah Kitabımızda ne diyor.....Arıları sizleriçin yarattım,karınlarından tadına doyamıyacağunuz bir madde çıkar.Çok güzel nirengi şiirler yazıyorsun .Anlamları o kadar derinki.İşte İnsanoğluda Allahın nimetlerine şükür etmek için,sabır için,tevekkül için yaratılmışlardır.kardeşim....
VUSLÂT YAKARIŞLARI Yâ Rab, bir aşk verdin bana; Yanıp durdum Sen’den yana!.. Canı kurban dedim Sana; Rahîm Sen’sin, rahmet Sen’in!.. Ezel ebet devletin var; Her zerrede, kudretin var!.. Ne tükenmez servetin var; Rezzâk Sen’sin, nimet Sen’in!.. Benden yakın oldun bana; Hangi yüzle dönem Sana?!.. Akıl yetmez bu devrâna; Kâdir Sen’sin, kudret Sen’in!..
İnsanda, Rabbine..
BU BİR CÜMLE DE NE CÜMLELER GİZLİYDİ, VAROLSUN KALEMİNİZ EMİNNUR HANIMCIM, SELAM VE SEVGİLERİMLE, İYİ BAYRAMLAR DİLERİM..