Nerden de başladım bu işe O şehir senin bu şehir benim Dolaşıyorum memleketi, Evde çocuğa hasret Hanıma hasret Tükenmiyor bu yollar Ama ben tükeniyorum Yıllar geçiyor yollar gene bitmiyor Bir gün bakmışım çocuk büyümüş Hanım kırk yaşına basmış Ben de bitmişim Çaresizim ama neyleyim Ekmek parası ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ekmek Parası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ekmek Parası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yapalım değerli kardeşim,terimizi ekmeğimize katık yapıp yiyenlerdeniz,alın terimizle çalışanlardanız,acımasız hayat un ufak ediyor her şeyimizi,ne gençlik kalıyor nede derman seneler geçtikçe,yükümüz ağır sırtımıza öylesine vurmuşlarki taşıyamayacağımız yükleri,taşıyabilene aşkolsun,vurun abalıya olduk gelen vuruyor garibana giden vuruyor yeter ki Rabbim vurmasın, ne yapalım ekmek parası,ammaaaaa ceylan koltuklarında oturanlar utansın sen ben değiliz utanacak olanlar,hakkımızı lime lime burunlarından gelecek haklarımızı yiyenler bizleri bu hale getirenlerin hesapları sorulmayacak mı sanıyorsunuz.Rabbimin değirmeni ağır ama iyi öğütür bizler sığınmışız ilahi adalete,Allah yar ve yardımcımız olsun değerli kardeşim.Kutlarım.
belkide ortak derdimiz
tebrik ederim