(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin cümlenizde her yöne çekilebilecek bir cümle oldu. Ama siz bu cümleyi, şunu düşünerek söylediniz diye algılıyorum. Sevgi ve aşk yine sevgi ve aşk menfaati üzerine kuruludur. Sanırım yanılmıyorum.
Haklısınız ucu açık bir cümle gibi... Her okuyan farklı algılayabilir ve yorumlayabilir. Ben tamamen iyi tarafından bakarak söyledim. Yaptığımız hiçbirşeyde karşılık beklemeyiz. Fakat sevdiğimiz insan tarafından sevilmeyi bekleriz. Çok teşekkürler değerli yorumunuza. Saygılar.
Bazen mısralarca anlatmak sayfalarca yazmak isteriz. Bazen de tek cümle içine sığdırıveririz herşeyi. Çok teşekkür ederim yorum ve beğeninize. Onur verdiniz. Saygılar.
İyi de SEVMEZSEN SEVME DERKEN İÇİ ACIMAZ MI İNSANIN SEVDA HNM? Sevgide veren el olabilmek evet önemli ama sevgilerimizi anlamlı kılan da sevdiklerimiz. Güzel bir söz olmuş ama bence düşünülmeli üzerinde
Karşılık beklenilerek derken şunu kastetmiştim. Yaptığımız hiçbir şeyde karşılık beklemeyiz. İyiliklerde ve dostluklarda ... Elimizden geldiği kadar veren el oluruz ama asla karşılık görmek için yapmayız. Fakat severken biraz farklıdır. Sevdiğimiz insan bizi sevmesede vazgeçemeyiz onu sevmekten. Fakat severken onunda bizi sevmesini isteriz, bekleriz, ümit ederiz en azından diye düşünülerek söylenmiş bir söz. Değerli yorumlarınıza çok teşekkür ediyorum. Okumanız ve bir cümleyi derinlemesine analiz etmeniz benim için onurdur. Saygılar sunuyorum.
yüreğine sağlık şiir dostu ,, selam ile,,