destur !!! ben çayı karıştırırken kaşıkla bile fırtına çıkaran insanım... yanından geçiyorsam ... tutunacak sağlam bir yer bul kendine... saçımdan düşen bir telin rüzgarı bile.. talan etmeye yeter seni..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Destur !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Destur !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair, öyle sözcükler almış ki avucuna .Onlarla dik duruşu,biraz meydan okuyuşu açık sözlülüğü iyice doldurmuş.Sözün gücünü çekinmeden yerleştirmiş bize ulaşan dizelere.Şair ne dediğini iyi biliyor.Teşekkür ederim saygılar.
Bu kadardır olay!... Söz dediğin böyle söylenir. Yürek dediğin böyle olur... Sevgi dediğin böyle anlatılır...
Çok beğendim gerçekten... Başlık da harikaydı. Cesur olacaksın işte böyle... Nedir o salya sümük ağlamalar, ahlar, vahlar... Yalvarmalar, yakarmalar... hatta bu gün bir yerde okudum, intihara bile kalkışıyor insan sevda yüzünden... Oysa, ne kadar yüce olursa olsun sevgin, ihanetlere bile uğrasan, bırakıp gitse de kara sevdan, cesur olacaksın dostum. Zira, hayat onsuz da yaşamaya değer... Hadi!... Şairim gibi, vur yumruğunu masaya, destur de sevimsizliklerine hayatın...