(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Dilsiz" günler Nedense hep böyle gür sesli ? İnim inim inletiyor her zamanki gibi, Sessiz haykırışlarla tüm yürekleri !...
"Hasret'tir" tabi ki, ölümcül sessizliğin yegane sebebi Yalnızlıklarla büyür "Hasret" hisleri, Susuz kaldıkça insan yüreği...
Göremez iç dünyasındaki hiç bir şeyi Duyamaz en çılgın sesleri Gözler önce seven bakışlarla beslenmeli Sonra aşk dünyasında gezinebilmeli...
Büyütüp besler, Yazan şair yürekler, Okuyan şair yürekleri... İnsan olursa sizin gibi Böylesi şiir emekçisi, Tetikler herkesin şair gönüllerini Doldurur yürek ceplerine İlhamın en büyük tanelerini ?!...
Kutlarım ! Bu özü dopdolu şiir incinizi !!!...
Onatça tarafından 7/30/2013 5:20:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Perçemin düşmesin gözlerine Gözlerin ki yüreğimin aynası Naram bin feryada bedel Tek kelime düşer dilimden Seni haykırmaktan vaaz geçmedim Umudum yarınım Gecem ölümleri sergiler Benliğim üryan yokluğun zindan Bir dilek tutarım bir dileğin içinde Bin dilek olursun yarınıma Doğan her güneşte Yeniden seni diliyorum Yüreğimin dilinde tel kelime Hasret,Hasretin... _______________________Yazan yüreğe selam olsun içten ve çok şey anlatan bir eser okudum yüreğimin kıyısına vurduğu için bir kaç kelam döküldü saygımla...