(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............................ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............................ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kayıp Gülün aşkından yandığım için Allah yanıt verecek inşallah tez zamanda....Kim bilir çok yakındır... Belki rüyada yağlı ballı ekmek yemektir ve yorumu açıktır......
Kayıp Gülün aşkından yandığım için Allah yanıt verecek inşallah tez zamanda....Kim bilir çok yakındır... Belki rüyada yağlı ballı ekmek yemektir ve yorumu açıktır......
Her saatte her koşulda hiç çekinmeden ve herşeyi isteyebildiğimiz tek kapıdır Rabbımin kapısı. Tek dayanağımız ve güvencemiz. Gören, hisseden sevgi dolu yüreğinize sağlık. Saygılar.
Çok güzeldi Rahman ve Rahim olan hak herşeye hikimdir Hiç ummadığımız anda tutverir elimizden ona aşkımız sonsuzdur ona kulluğumuz inşallah hep layığında olur diyorum yazan yüreği kutluyorum.Allaha karşı yakarışlarınız hep karşılık bulsun selam ve dua ile iyi akşamlar üstad.
Allah kabul eyler inşallah üstadım tertemiz bir kalple edilen dua geri çevrilmezmiş ne güzel bir şeydir Allahı anmak ona sımsıkı sarılıp tövbeler etmek o huzur hiç bir kapıda hiç bir canda yok eminim son derece.
Efendim en derin hürmetlerimle... O' nun kapısından gayrı bir kapı varsa gösterin bana.. Tokmağımla vuruyorum ve tevbemde sebatkar kılması için hep ona istiğfarda bulunuyorum......
Yakar kalpten Hakk’a,
Verir karşılık aşkına.
Kısa ve öz...Tebrik ederim:)