Uyanıp iftar açma, uykuda Oruç; saçma! İbâdet edeceksen, gündüz Oruçtan kaçma! Temmuz ayı yollar boş, öğlede dükkân açma! Yaz günü Ramazanda, erken kalkan kalmadı!.
kadiryeter Kadir Yeter. 25 TEMMUZ 2013, RAMAZAN,17 TRABZON.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ramazan Mânileri.17 -2013 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ramazan Mânileri.17 -2013 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derler ki orucu uykuya tutturan sevabını ancak rüyasında gorurmuş. Tercih meselesi. Yerinde UYARI ve nasihatlar enfesti. YILLAR once ben de Ramazan ayinda her gün için dort mani yazmaya çalışmıştım. İlçem Andırın'a yönelikti. Paylaşmak istedim. Adana’nın az kışı Yeri düz yok yokuşu Çukurovası meşhur Turaç onun öz kuşu
Dulkadirli aslımız Türkmen boyu neslimiz Ramazan süresince Devam etsin faslımız
Ekmeği çöpe atma Batman ol caka satma Verdiğinde şükür et Helale haram katma
Hazarda ve seferde Nöbetçiler siperde Oruç onaltı bugün Kalktı gözümden perde
Müezzinler seslenir Günahkarlar uslanır İftar sahur arası Teraviyle süslenir
Haddinden çok inadım Yürüdüm adım adım Sahur vakti girince Yorgundum kalkamadım
Ekini desteledim Maniler besteledim Dalda incir görünce Almaya üsteledim
Kiraz yeşil vadide Mundar ciğer kedide Haştırında balık var Ramazan onyedi’de
HOCA'M buyurun bu aksam balık var? Hem de TOROSLARIN eteğinde. Kardes sehrimize ve Kadir Yeter üstadımıza ANDİRİNDaN selamlar, SAYGIMLA.
Celil ÇINKIR tarafından 7/26/2013 11:35:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
İşin yoksa benim gibi; uyu... Bir de Orucu çalmak için gece hiç uyumayanlar var; tornistan etmiş Ramazan günlerini!. Yemin ettirsen; "tutuyorum" der, yemin eder.
Kadir Hocam . Bu akşam kırk kez tıkladım . Kadir hocam bu gün nasıl bir mani yazıp bizlere sunacak. Biraz geç oldu, lakin yerinde ve anlamlı bir mani.. Yürekten kutlarım.. Saygıalrımla.. Baki selamlar..
Sürekli takip etmek istediğiniz üyenin sayfasına gidiniz ve "Favori üye listeme ekle" şıkkını tıklayınız... o üyenin yeni eklediği eserlerin haberi sayfanızda size bildirilir.
Sayfanızın başında sze gelen ikaz mesajı "bildiri" yerini tıkladığınızda açılan yeni sayfadan esere kolaylıkla ulaşabilirsiniz...
Bilinen bir bilgi ancak; biliyor olsanız da bir okuyan olur diye ekledim...
hoş orucu uykuya tutturduk ya hayırlısı
yüreğinize sağlık
kaleminize bereket kutladım