Bütün sırlar görünür, kaldırılınca postun! Var iken dostunu bil, riyâdan seçme dostun’, Oruç ne hoş ibâdet, aç ile aynı destin! Zengin iken ver de gör, fakir seven kalmadı!.
kadiryeter Kadir Yeter. 23 TEMMUZ 2013, RAMAZAN,15 TRABZON.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ramazan Mânileri.15 -2013 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ramazan Mânileri.15 -2013 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zengin iken verenler, zenginliklerinin eksilmediğini fark edeceklerdir. Fakir iken verenler ise fakrına rağmen şükrünün kıymetini daha iyi bilecektir. Kalemine kudret versin Mevlâm, ömrüne bereket.. Sıhhat ve selâmet diliyorum Kadir Ustam.
Saygıdeğer BOZKIR'İ Ustam; işin temelinde, fakirin olduğu yerde zenginin ayıbı var demektir!...
Civcivlerin dişisini besleyip- yiyoruz; horoz çıkanı suda boğup yok ediyoruz... tavuk çiftliklerinde, İslâmiyet öncesi devirde Arapların, kızları kızgın kuma gömmesi ile ( yaşama hakkı ve can olarak) ne farkı var!...
Her vakit düşünürüm; zenginler, düğün çeyizi satarlarken fakire o an yardım etseler ya!... yetim kızın, çeyizlik alacağı buzdolabından kazandığını, “fakirlere yardım ediyorum” diye dağıtması, bana mantıksız geliyor. Ânında temizlenmek varken. Gereğinden fazla her mal- mülk, Allah kuluna, cezâ-î yük... kadiryeter
Kalemine kudret versin Mevlâm, ömrüne bereket..
Sıhhat ve selâmet diliyorum Kadir Ustam.