Allah emri, oruç tuttuk,huzur dolu iftarlar, Göz,dili günahtan koru,edelim çokca kârlar. Ömür çabuk geçer kardeş,takva azığını al, Şeytan düşman daim bize,dikkat et vardır yarlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayırlı iftarlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayırlı iftarlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah emri, oruç tuttuk,huzur dolu iftarlar, Göz,dili günahtan koru,edelim çokca kârlar. Ömür çabuk geçer kardeş,takva azığını al, Şeytan düşman daim bize,dikkat et vardır yarlar.
Kul Armağan
Mükemmel şiirdi beğeni ile okudum haz aldım üstadım Yüreğine kalemine sağlık üstadım Yürek sesin hiç susmasın ________________Saygılar selamlar
Ömür çabuk geçer kadeş,takva azığını al, Şeytan düşman daim bize,dikkat et vardır yarlar.
HAKLISINIZ EFENDİM, ÖMÜR DENİLEN MEFHUM GÖZ AÇIP KAPAYANA KADAR GEÇİYOR VE BİZ BUNDAN BİR HABERİZ :( NEFSİ YENMEK İSE ŞEYTANI YENMEKTİR, KUTLUYORUM KISA DA OLSA GÜZELDİ...YALNIZ BİR HARF NOKSANINIZ VAR ÜSTADIM... KARDEŞ OLMASI GEREN YERİ ...KADEŞ YAZMIŞSINIZ, DÜZELTİRSİNİZ :) SAYGIMLA...
Allah emri, oruç tuttuk,huzur dolu iftarlar,
Göz,dili günahtan koru,edelim çokca kârlar.
Ömür çabuk geçer kardeş,takva azığını al,
Şeytan düşman daim bize,dikkat et vardır yarlar.
Kul Armağan
Mükemmel şiirdi beğeni ile okudum haz aldım üstadım
Yüreğine kalemine sağlık üstadım
Yürek sesin hiç susmasın
________________Saygılar selamlar