El gibi davrandın, anlayamadım Kalbimde olsanda, uzaktın bana Kendimi bu aşktan, kollayamadım Öyle yabancıydın, kor oldun cana Şimdi hem sensizim, hem benden geçtim Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
İki güzel göze, dargınım artık Harcandı umutlar, bir daha gelmez Bu garip yolcunun, gemisi batık Kaptanın halini, kimseler bilmez Aşkın şarabının zehrini içtim Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
Soluksuz kalmışım, canı yitirdim Bir kurşun atımı, yaklaştı ölüm Yaşadığım günü, anı bitirdim Ocağında yanıp, soğuyan külüm Mavi umutlara, bir kefen biçtim Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
Hüznümün yoldaşı, şarkılar oldu Seçtiğim makamlar, ağyare inler Kemanın yayının, gözleri doldu Ben meşk ederiken, o susup dinler Dün gece sabahı, seninle içtim Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle yabancıydın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle yabancıydın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
El gibi davrandın, anlayamadım Kalbimde olsanda, uzaktın bana Kendimi bu aşktan, kollayamadım Öyle yabancıydın, kor oldun cana Şimdi hem sensizim, hem benden geçtim Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
Şarkıya ve şiire dalıp gittim. Çok duygusal, güzel bir şiirdi.
Aynı kulvarlarda olmamıza rağmen şiirlerime gelmiyorsunuz, ben de kırılganım nedense, gelmezlerse ben de onlara gidemiyorum, al gülüm ver gülüm diye düşündüğümden değil, inciniyorum,
Hüznümün yoldaşı, şarkılar oldu Seçtiğim makamlar, ağyare inler Kemanın yayının, gözleri doldu Ben meşk ederiken, o susup dinler Dün gece sabahı, seninle içtim Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
mükemmel bir paylaşım hem şiir hem yorum hem resim o kadar güzel ki gönülden kutluyorum can kardeşim sevgiler selamlar şiir yüreğine
Kalbimde olsanda, uzaktın bana
Kendimi bu aşktan, kollayamadım
Öyle yabancıydın, kor oldun cana
Şimdi hem sensizim, hem benden geçtim
Geri ver kalbimi, hicranı seçtim...
öyle güzeldiki gözlerim doldu.Yüreğin sağlık.