Bir tutam haykırsam aşığım diye Titrer yeryüzü Yağmurlar yağar sel olur Güneş utanır ışığından Sabırsız ve yorgun bir sevda bu Bir tutam haykırsam aşığım diye Haramlar helal olur...
Gözlerimin deminde sevdam Seyre dalmışım ufkunu Günahın göz kırpışları Şeytana uy diyor Susmayı emrediyor yaradan Bilmiyorum Şeytana mı uysam?
Kızıl saçların alev alev Dokunduğum her şey de sen varsın İçtiğim su, yediğim yemek Sen oluyorsun birden Soluduğum havada tek oksijenim Saçlarımı karıştırıp Tek öpen’im...
Aşk nedir? Tende mi? Bedende mi? Yürekte mi hissedilir? Umutsuzluk nefes olur mu? Oluyor işte Aşk bu öyleyse...
Başım düşüyor omuzuna Rüya mı, gerçek mi? Uyanıyorum Ya da uyuyorum Sahi ben hiç uyuyor muyum? Hayal mi, gerçek mi? Bir bilsem...
Bir kuş sesi Yaralı gibi Sabah mı oldu ne? Hangi sabah Sabahım var mı benim Var elbet, gecem, gündüzüm, sabahım Sensin...
Avuçlarımda şimdi minik kuş Ölecek gibi Belli ki fena yaralı Ben gibi Bu sabah ezanı yalnız dinlemeyeceğim Bir ben Bir yaralı kuş..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kuş, Bir Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kuş, Bir Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi kuşun kanadında diye bir şarkı vardı dostum nereye koyamayacağımızı bilemediğimiz sevgileri yaralı bir kuşa emanet etmişsiniz acaba yaralı olan yürek mi kuş mu diye sormadan edemiyor insan. şarkısıyla seslendirmesiyle güzellikler ikram eden çalışmanı gönülden kutluyorum usta her dem saygıyla