(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN BABAMA BENZEMİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN BABAMA BENZEMİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben babam kadar mutlu değilim çünkü ben çağdaşım derken şair babasını küçümsediğinden değil, bu çağda yaşadığı için, zorunluluklar yüzünden mutlu olamadığını anlatmaktadır. sayın edelinin dikkatine sunarım.
Yine sevdiğim bir siir. Duygusal bir anlatımı var bu şiirin. Yalnızlık ancak bu kadar duyurur kendini mısralarda. Ve aynı zamanda anlamlı. Aslında çağın sorunu. Teknolojinin dezavantajlarından biride yalnızlık. Çocuklar konuşmadan önce klavyeyi kullanmayı öğreniyorlar. Biz çocukluğumuzu yaşadık ama; yeni nesil sanal oyunlarda yaşıyor çocukluğu. Çok yazık... Yüreğinizdeki coşku hiç sönmesin. Daha doğal bir dünyaya... Saygılarımla...
güzel bir şiir.kuşaklar arası fark ortaya cıkarılmış, babanıza benzemiyorsunuz,çünkü çağdaşsınız.ya sizin çocuğunuz büyüdüğünde... ozaman ne olacaksınız.
Değerli hocam, Çağdaşlık bazen yalnızlık getiriyor bizlere galiba. Ne fena...
Çok sade bir anlatımla okuyanı etkileyebilmek en zor olan... Bunu fazlasıyla başarıyorsunuz. Candan kutlarım.
Şiirde anlatılan yalnızlık o kadar inandırıcı ki, iliklerimde hissettim inanın. " Ve yıllardır görmediğim bir kızım var" dizesi kurşun gibi saplandı kâlbime. En çok acıtan dize benim için o dize oldu. Çok etkileyici bir şiir bu. Teşekkürler değerli şair. Çok teşekkürler.
Hocam müthiş bir sürpriz oldu benim için şu an. Bayram nedeniyle il dışından gelen yoğun misafir telaşım nedeniyle, bir iki kez deftere hemen girip çıkmıştım ve sizi görmemiştim. Şimdi bu şiirinizi ve öncekileri gördüm, çok sevindim. Ayrıca önceki şiirdeki kurdela ve günün şiiri ödülünü görünce, inanın gurur duydum. Tebrik ediyor, deftere hoş geldiniz diyor ve saygılar sunuyorum.
Saygılar.