(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence de hepsi olun... Kıymetlisin bence ve gönülde saklanansın. Zira, bu kadar anlamlı, bu kadar dürüst, bu kadar cesur şiire dökemez değeri olmayan insanlar. Bence, sevgilisiniz. Zira, sevginiz şiirden taşmakta zaten ve bu coşku şüphesiz başka gönülleri de coşturmaktadır. Bence, annesiniz. Sevilen, sayılan, baş üstünde tutulan, ayağının altındaki cennet fark edilen.
Bunları bilme konusuna gelince; ne fark eder? Bilmek, ya da bilmemek, seni seven gönüllerdeki değerini azaltmaz ki...
nazarında sevgilinin en değerli varlıktır canan yere göğe sığdırılamayan candır dosttur sırdaştır bir elmanın iki yarısı gibi aynadaki yüzün gibi sormaya ne hacet sen sevgili sevgili de sen işin sırrın bir bütün olabilmekte canım sevgiler komşuma
En güzel şeydir aşklar da; Bir de en gerçek, Bakıp sevgilinin aynasına Görmek kendini tanıdığından başka ?!... Öyle mutlu kılar ki bir insanı Sevdiğinin sana olan özel duyguları ! Değişirsin sen kendini ondan duyduktan sonra Yaşama bakışın değişir en başta… Anlaşılır bakışlardan daima Hayran duygular çoğunlukla Aşkın gözü kördür ama, Yürek hasaslaşır nefret taşınca… Tabi ki bilmelisin ? Bir kez Sevmişsin Sevildiğini hissetmelisin Herkes gibi sen de istersin, O da sana aynı duyguları beslesin ? Madem ki biricik sevdiğisin Doğruları senden esirgemesin ? Sen kimsin, nasılsın ve nesin ? Öğrenmek hakkıdır tüm sevenlerin ?!...
Açık yürekli bir şiir diliydi Tebrik ederim !!!......
Onatça tarafından 7/10/2013 4:24:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 7/10/2013 4:25:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Huzur bulsak da yanında olmaktan, şen olsa da nice hatıralar ve değerimizi hissetsek de en sıcağından; sevgiden yana duyguları insan yine de duymak istiyor, onay almak istiyor sözlerin tılsımından. O şarkının dediği gibi; ‘’Kışları yaz yapan hüner dildedir…’’ Öyle değil mi! ve ben tahmin ediyorum ki başımın tacı, gönlümün sultanı ile başlayıp iyi ki bana yar diye seni yazmış Yaradan, sen benim her şeyimsin …misali bitiyordur cümleler… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, her şeyin gönlünüzce olduğu bir ömür diliyorum…
Kadın hep detay düşünür erkek ise düşünmez;kadın hep soru sorar erkek ise asla cevaplayamaz çünkü ne sorulduğunu, niye sorulduğunu asla anlayamaz.
Kadın sevince karşısından öncelik bekler her geçen gün daha çok sever; erkek ise kadının sevdiğini anlayınca sevmekten vazgeçer.
İşte bu yüzden erkekler o an ihtiyaçları neyse onu ister, bir erkek sadece erkek olmaya odaklanırken ilişkisinde kadın ise istese de istemese de herşey olmak zorundadır.
Anlamlı bir gerçek sunulmuş tarafınızdan, güzel bir sorgulama Sevgilerimle
kutlarım..