(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNSENE BİRAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNSENE BİRAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim kime "ne" derse desin de; Umut ile ümit arasında ezildiğim günlerin anısna, Namütenahi bir hicranın keskin dişlileri arasında varlık ve yokluk ikileminde yeşerip solan ümitlerimin, Ya da umutlarımın. Her neyse işte! Onların anısına... İleride "keşkelerin" kıskacında kendi nefesinden fırtına devşirip savrulan divanenin anısına... Ve o fırtınaya tutulup kaygısızca dönen, Bir kanadı kırık, yalpalayan pervanenin anısına... Ziyade düşünürsem kafa patlar deyü, Aristokrat şapkasını kellesine yakıştıran şairin anısına... Hepsinden öte, dostun ve dostluğun anısına.
Umut ile ümit arasında ezildiğim günlerin anısna,
Namütenahi bir hicranın keskin dişlileri arasında varlık ve yokluk ikileminde yeşerip solan ümitlerimin,
Ya da umutlarımın.
Her neyse işte!
Onların anısına...
İleride "keşkelerin" kıskacında kendi nefesinden fırtına devşirip savrulan divanenin anısına...
Ve o fırtınaya tutulup kaygısızca dönen,
Bir kanadı kırık, yalpalayan pervanenin anısına...
Ziyade düşünürsem kafa patlar deyü,
Aristokrat şapkasını kellesine yakıştıran şairin anısına...
Hepsinden öte, dostun ve dostluğun anısına.