Bu bir aşk şiiri değil,,,!!! Her sözü cehennemden, Her kelimesi ateşlerden, Yazan kalemin,! Yazan yüreğin,! İsyanı var aşka,,, Yazarsa kalem,? Söylerse şair,? Yürekler yanar, Gözlerden,,,? Durmaz akan yaşlar, Okudukça bu şiiri, Canı ila ki yanacak, Birilerinin,!!!
Sokak lambaları sönük, Seven şairin kalbi yaralı, Göz yaşlarıyla,,? Sulanıyor kaldırım taşları, Yürekte şimdi depremler var,, Dokuz nokta dokuz şiddetinde, Kıyamet günün kadar, Hesap sorulacak, Terazilerde tartılacak, Günahların hesabı, Tek tek inan sorulacak, Sanma etiklerin,, Sana kar kalacak…!!!
Dediğim gibi sevgili,,!! Bu bir aşk şiiri değil, Yanan bir yüreğinin, Haykırışı, Acı çeken bir yüreğin, İsyanıdır.!!! Canımın içi,,,? Diye yazılan şiirler,, Geride mazide kaldı, Ey vefasız sevgili, Yaşamaya,, Kalmadı şairin nefesi, Sıkışmış acıyla göğüs kafesi, Deprem misali içindeki sevgisi, Dediğim gibi sevgili,, Bu bir aşk şiiri değil...,!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU BİR AŞK ŞİİRİ DEĞİL SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU BİR AŞK ŞİİRİ DEĞİL SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
atılan her nokta zaten hedefini bulur... canı yanar belli etmez ama ben eminim bulur..sevgiliye sevenden sitem dolu bir şiirdi aslında hani böyle şiirler kutluyorum yazınca garipsiyor isem de... hüzünde olsa sitemde olsa aşka isyanda olsa.. şiiri yazan kalemi kutlamak gerekiyor yinede..saygılarımla
aslında hani böyle şiirler kutluyorum yazınca garipsiyor isem de... hüzünde olsa sitemde olsa aşka isyanda olsa..
şiiri yazan kalemi kutlamak gerekiyor yinede..saygılarımla