(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sana/sadece sana.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sana/sadece sana.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısacık ve çok etkileyici bir şiir. Hakikatin de ta kendisi asında... Çoğu kez insanlardan ve kendimizden gizlediğimiz gerçek bu aslında... Cesaretimiz mi yok, acılarımız tazelenir diye mi korkmaktayız, ya da becerimiz mi yok bilemiyorum ama, unutmak zorunda olduğumuz ama asla unutamadığımız durumların acı tarifi bu şiir. Hatıraların, insanın yüreğini acıtması ne kötü bir durum. Yaşandığı zaman dilimlerinde sonsuz mutluluk veren kader kesitleri, mazide kaldığında nasıl da acıya dönüşüveriyor. Güzel be hakikati dillendiren bir şiir. Çok başarılı.
Bir tutam hayat tarafından 7/1/2013 1:45:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
kuytulara sakladığın ne varsa anılar, zamanlar, aşklar.. sadece körelirler, ölmezler.. bu nedenledir ki kuytulara atılanlar orayı hak etmemiştir ya da hak ettilerse zaten orada kalmamalılar..
en acıtanıda bu olsak gerek yaşanan güzel günlerin hayalini muhayelimizde canlandırım onları tekrar tekrar yaşamak, kaçamıyorsun nasıl kaçacaksınki bir yanı uçurum bir yanı ateş ve yürek arafta sıkışıp kalmış güzeldi tebriklerimle
mesut yaşar çınar tarafından 6/29/2013 9:40:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hakikatin de ta kendisi asında...
Çoğu kez insanlardan ve kendimizden gizlediğimiz gerçek bu aslında...
Cesaretimiz mi yok, acılarımız tazelenir diye mi korkmaktayız, ya da becerimiz mi yok bilemiyorum ama,
unutmak zorunda olduğumuz ama asla unutamadığımız durumların acı tarifi bu şiir.
Hatıraların, insanın yüreğini acıtması ne kötü bir durum.
Yaşandığı zaman dilimlerinde sonsuz mutluluk veren kader kesitleri, mazide kaldığında nasıl da acıya dönüşüveriyor.
Güzel be hakikati dillendiren bir şiir.
Çok başarılı.
Bir tutam hayat tarafından 7/1/2013 1:45:12 PM zamanında düzenlenmiştir.