Düşünün, üzerimize çamur sıçratılsa koparırız yaygarayı, O an sıralarız ne varsa, hemen küfürü, birde olanca günahı, RASÜL KÂBE`de namaza durmuştu, daha secdedeyken alnı, Aldırmadan O güruhlar, mübarek sırtına işkembeleri bocaladı, Oysa kendini bir saniye bile, O zaman şükürden alıkoymamışdı, O RASÜL ki ne merhametli, nasıl şevkatli, ne kadarda sabırlı…!!!
RASÜL`ün işi tebliğ idi, gitti…!!! Taif şehrine vardı, Yol üstü sıralanmış O an binlerce insanla karşılaştı, Ne varsa yoluna serptiler, her türlü diken ve sırçaları, Onun vucudundan akarken, bir yandan hepten kanı, Ve saldırıp bir bir, üzerine fırlatıyorlardı, olanca taşları, O ise yanmaktayken canı, hepisine tebessümle bakmıştı, Gönlü hüzünlü, gözleri yaşlı, dili ise O an bile, hep duadaydı, O RASÜL ki ne merhametli, nasıl şevkatli, ne kadarda sabırlı…!!!
Bir de hatırlayalım bir bakalım, neresidir orası..? Hicret yolculuğunun molası, O ki sevir mağarası, Düşün birde oradaki, kovuğundan çıkan, O yılanı, O an RASÜL ise kendinden geçmiş, derin uykudaydı, Zarar verir diye EBUBEKiR, korkuyla kovalarken yılanı, Bir yandan da SIDDIK`ın akıyordu, ne varsa gözyaşları, Birde mağara önündeki, örümcek ağı, O güvercin yuvası, Söyleyin bu ne hikmet, nasıl hakikat, kim yapıyor bunları, Çile üstüne çile, eziyet üstüne eziyetle kaplı, onun hayatı, O RASÜL ki ne merhametli, nasıl şevkatli, ne kadarda sabırlı…!!!
Önüne yemek sundular, içini ZEHiR`le doldurdular, Bu yetmedi vardılar, tüm pisliği üstüne bocaladılar, Sen EMiN`sin dediler, bir yandanda ona inanmadılar, Yollarını tuttular, nevarsa, türlü işkenceyle kapladılar, Birde sonra doğup büyüdüğü, yurdunda barındırmadılar, O RASÜL ki ne merhametli, nasıl şevkatli, ne kadarda sabırlı…!!!
_____________________________________________
Bir türlü bitip tükenmek bilmiyor, sanki kene misali bu vicdansızlar, Her asırda bulunuyor, varlar, git gide çoğalıp duruyor, bu rezil rüsvalar, Tahta kurusunu da çoktan geçtiler, yok edilsede bir türlü hiç bitmiyorlar, Onlarki bizlerin yüreğini gün ve gün bölüp parçalamakta, kan ağlatmaktalar, Hepten sana dualar, yalnızca sana şükür, sanadır yalvarışım, olanca yakarışlar…!!! Sana kaldı işimiz MEVLAM…!!!, YÜCE RAB, yetiş bize ne olur bunlar azdılar, Tükenip bitmekte hepten bütün umutlar, Artık ne olur nasip et bize HAYIRLAR…!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESULE EZiYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESULE EZiYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.