alış yüreğim alış buna kimin dost kimin düşman olduğunu zamanla anlarsın düşman neyse de dost sandığına neden fazla değer verdiğine gün gelir çok üzülür çok ağlarsın hayat işte güvendiğin insanlar herkesten fazla acıtır yüreğini alış yüreğim alış buna..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem de nasıl acıtır hani o en güvendiğim dediklerin... en büyük düşmanın bile yapamaz onun yaptığı kadar ...demek ki neymiş sevgili kardeşim kimseye fazla güvenmyecekmişsin...kural buymuş ..kime çok güvenirsen en çok darbe ondan gelmeye hazırlarmış kendini.Çünkü bilir senin eksik yanlarını, savunmasız yanlarını en iyi o bilir ...açılmışsındır çünkü... düşmanından daha çok bilgiye sahiptir..gerektiğinde silah olup sana döneceğini bilerek güvenecekmişsin...ee hayat işte böyle böyle öğretiyor yalanlığını biraz daha ...güzeldi....eserin.Güvenin suiistimal edilmediği güzelliklere diyelim o halde.Saygımla.
Hem de nasıl acıtır hani o en güvendiğim dediklerin... en büyük düşmanın bile yapamaz onun yaptığı kadar ...demek ki neymiş sevgili kardeşim kimseye fazla güvenmyecekmişsin...kural buymuş ..kime çok güvenirsen en çok darbe ondan gelmeye hazırlarmış kendini.Çünkü bilir senin eksik yanlarını, savunmasız yanlarını en iyi o bilir ...açılmışsındır çünkü... düşmanından daha çok bilgiye sahiptir..gerektiğinde silah olup sana döneceğini bilerek güvenecekmişsin...ee hayat işte böyle böyle öğretiyor yalanlığını biraz daha ...güzeldi....eserin.Güvenin suiistimal edilmediği güzelliklere diyelim o halde.Saygımla.