Çocukluğum geldi aklıma yine. Sabah erken kalkardım neşe içinde. Beklerdim namaza giden babamı. Ne kadar iyiydi bütün insanlar. Ne güzel olurdu eski bayramlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM SABAHI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM SABAHI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eski bayramları siz bizlerden daha iyi bilirsiniz ya biz 'eski bayramlar daha farklıydı' dediğimiz zaman sanki eski bayramları biliyordun da diyorlar:) ama bence şöyle 5-6 sene önceki bayramların tadı bile daha güzeldi şimdi bayram denince aklıma eski bayramlarımız geliyor o zamanın kokusu. . . şimdiyse bayram sıradan günlerden farklı geçmez oldu. yüreğinize sağlık çok güzel anlatmışsınız.
Çocukluğum geldi aklıma yine. Sabah erken kalkardım neşe içinde. Beklerdim namaza giden babamı. Ne kadar iyiydi bütün insanlar. Ne güzel olurdu eski bayramlar.
evet bir söz vardır geçmiş zaman olurki hayali Cihan değer bazen hatıralar çok can yakıyor eski farklıydı selamlarımla
ÜSTAT KORKARIM BİZİM ÇOCUKLARIMIZ BU KADARINI DA BULAMAYACAKLAR.ESKİ GÜNLER GELDİ BENİM DE AKLIMA,GÖNLÜNE SAĞLIK.....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Çocukluğum geldi aklıma yine. Sabah erken kalkardım neşe içinde. Beklerdim namaza giden babamı. Ne kadar iyiydi bütün insanlar. Ne güzel olurdu eski bayramlar.
ama bence şöyle 5-6 sene önceki bayramların tadı bile daha güzeldi şimdi bayram denince aklıma eski bayramlarımız geliyor o zamanın kokusu. . .
şimdiyse bayram sıradan günlerden farklı geçmez oldu. yüreğinize sağlık çok güzel anlatmışsınız.