(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli hocamız, başkanımız, hepinizi özledim. öfkelenmenizi bile. ve aldığım görevleri yerine getirememenin acısını da yaşıyorum. ama ne yapalım bir süreliğine idare edeceksiniz beni, biliyorum katlanırsınız bu huysuz kadına:)) hakkınızı ödeyemem, sadece ben mi, dernekten bir çok arkadaş da aynı şekilde düşünüyor. her zaman başımızda olun. şiir için ne diyebiliriz ki, ama sonuç olarak bu ülkenin şairleri, özellikle de yurdunu seven şairleri hiç bitmez. içimiz rahattır bu konuda. . burada sizi ve daha gelecek şiirlerinizi bekliyoruz, lütfen daha sık gelin. saygılarımla, eşinize selamlar.
''4-şair öldü, Karanlıkta kaldık.'' yazarın biri,''şairleri susan millet yok olmaya mahkumdur.''der.evet hakikaten şairleri ölen millet karanlıktadır.ne şairlerimiz ölsün ne de sussun.abidin hocam yüreğinize sağlık.....
HOCAM SENİ BURALARDA GÖRMEK MUTLULUK VERİCİ Yine kısa,yine dünyalaraı anlatan Dizeler yazmışsın Kalemine,yüreğine sağlık Bayramını en içten duygularımla kutlarım Selam ve dua ile