Hüzün bulutuyum Nar çiçeğim Hüzün bulutu!.. Nem çekmişim yıllar boyu Yağa yağa bitmiyorum. Şimşeklerim çakar birden Boşalırım her mevsimde Serin olur mart, nisanda el yakarım ağustosta.
Yanardağı bilir misin? İçten kaynar lav şerbeti Toprak ana dayanamaz Zirvesinden patlar arşa kurşun gibi yükselerek, Yere düşer maden koru Dalga dalga süzülerek, etekleri yıkıp geçer. Canlı, cansız tüm nesneler Hardan alır makus payın Gün, saati yazılmıştır Nefes alan her adayın.
Korkuyorum!.. Nar çiçeğim... Renklerini soldurmaktan. Yüklendiğim gam yüküyle acılarla boğuşurum. Gözyaşımı görme diye Saklıyorum beni senden Kırk bin sayfa hayatımdan Bir düzine açılmadı. Sırılsıklam sardığında dua et ki yağmayayım. Mutluluğun doruğunda Dertlerimle boğmayayım.
Of Nar çiçeğim of!.. Düşünsene herkes dertli göz boyayan süslü handa Bulunmuyor sır katibi Anlatmayı çok denedim İlk cümleyi bitirmeden boğazımda düğümlendi Muhatabın serzenişi.
Tek kelime konuşmadım. Gök kubbeye hüzün yüklü milyarlarca bulut ağmış. Bir döngünün içerisinde Habersizce tur atarlar. Aldatıcı görüntüyle Gülümseme yaratırlar.
Boş ver geçer Nar çiçeğim Bugüne dek neler geçti. Takmıyorum Hiçbir şeyi Senle doğdum senle varım. Tek bir kula yok zararım. Hızla döner zaman çarkı Açtım umut yelkenimi,dalgaları dövüyorum Zorlukların inadına Yaşamayı!.. Yaşamayı seviyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAYI SEVİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAYI SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşama sevinciniz hiç bitmesin efendim..Lisede biyoloji öğretmenim demişti ki;En kötü yaşam ölümden güzeldir...Yaşadığım sürece felsefem oldu bu söz...Serbest şiire güzel bir örnekti şiir.Yürek sesiniz susmasın hocam..
Her şeye rağmen sarılmak yaşama en güzeli sanıyorum... sizden ilham aldım bende deneyeceğim yeni baharlara koşmayı,,tebrik ederim bu has kalemi saygı ve selamlar değerli Ozan...
Boş ver geçer Nar çiçeğim Bugüne dek neler geçti. Takmıyorum Hiçbir şeyi Senle doğdum senle varım. Tek bir kula yok zararım. Hızla döner zaman çarkı Açtım umut yelkenimi,dalgaları dövüyorum Zorlukların inadına Yaşamayı!.. Yaşamayı seviyorum...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN RESİMDE GÜLEN YÜZÜNLE GÜLLER ARASINA YAKIŞMIŞ USTAM. ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Candan tebrik ve saygılar dedim...