(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU FASULYE YEDİ BUÇUK LİRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU FASULYE YEDİ BUÇUK LİRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum. Yöneticilerimiz sağ olsun. İşçinin hakkını gaspeden patronlarımız var olsun. Kolay değil alın teri ticareti üzerinden abad olmak. Herkes kıvıramaz yıllardır. Bence bu da bir DNA meselesi. Yürekten teşekkürlerim ile nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Bu kadar derin uyuyana, bir kabusu da çok görmemek gerek. İnceldiği yerden kopacak gibi. Yürekten teşekkürler. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Naylon gömlek çıktı verem hortladı. Naylon endika çıktı soygun hortladı. Allah şükür ki naylon siyasilerimiz var. Bari onların sayesinde hısım akraba, eş dost palazlandı. Aslında yeğenler ile yiyenleri hor görmemek lazım. Yüce milletimizin sevdiği tiplerdir onlar. Onları alkışlayarak geçiyor fani ömürleri. Yola devam; bu uyku ne tatlı şeymiş vesselam. Yürekten teşekkürlerim ile nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Tezeği örtmek ile tezek yok olmuyor ki Sevtap hanım. Kokusu ele verir onu. Yazmasak da olur; ama talan ve yalan ortadan kalkmaz ki. Oysa daha hakça bir paylaşım toplumsal barışa atılacak en sağlam temeldir diyorum. İlginize ve şiirime katkı koyan değerli yorumunuza en içten teşekkürlerim ile nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Kutlarım…
……………………………………. Saygı ve Selamlar..