(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Emine Hanım, çok güzel bir şiir tebrikler..Ne yazık ki aşk öyle kestirip atılacak bir şey değil..Sen vazgeçsen de o vazgeçmez.. Selâm ve saygılarımla..
Ben seni rüyalarıma misafir yapmışım....!!! Kilitlenmiş resmine bakışlarım... Koymuşum başımı göğsüne.dayamışım. Göz yaşlarım düşer olmuş avuçlarına... Misafir etmişim seni boş yatağıma ... Bitmesini istemediğim en uzun gecelerime Sabah güneşle birlikte gideceksin biliyorum Olsun yarın dediğin nedirki..gelir demişim Biliyorum yine gelecek yine kalacaksın.. Bekleyeceğim akşamı sabırsızlıkla.. Elimde bir buket canım yazan çiçekle.... Biliyorum hiç konuşmayacaksın.. Her zamanki gibi bakacaksın gözlerime.. Olsun be gülüm konuşma sen...tek gelde..... Ben seni şu gönlüme leylam yapmışım... Gözlerinden kurşun yediğim.... ....kutlarım gönül sahibini................................
LESKÜY NARUT tarafından 5/22/2013 10:44:31 PM zamanında düzenlenmiştir.