Dost; dostun aynasıdır! D-ÜRÜST olmalı O-LGUN olmalı S-EVECEN olmalı T-EMEL olmalı Yanında Olmasa Bile! HZ. Ebûbekir’in sözü ile ‘’Dost olmalı KOLTUK DEĞNEĞİ’’ Gibi Olması Dileklerim ile..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek dostlar olsa! bu serzenişler olmaz sanmıyorum.. Desteğiniz için teşekküler. Dostlarınızla dostluklarınızın baki kalması dileklerimle.. Mubarek Ragaib kandiniz mubarek olsun ,Dualarınız kabul olsun.. Hayırlı Cumalar.
Saygı ve sevginin, çıkar ve menfeatin olmadığı her dost arasında illaki vardır. Günümüz de bu dostlukları bulmak sizinde belirtdiğiniz gibi çok çok zor.. Yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler.. Dostca baki selamlar..
Eyvallah Teşekkür ederim. Bu bir şiir değil, öylesine yanında olmak isteyip de olamadığım dostlarıma gelsin Sizler de dahil
Dostluk; çok güzel şey. Zor kazanılıp,kolay kaybedilen!.. Dost; çok güzel şey, iyi günde,kötü günde dört gözle beklenilen... Dostu sevmek güzel şey; karşılıksız. ALLAH (cc) için sevilen... Nice güzel dostluklar,hepinizin avuclarından ayrılmasın.. Amin..