(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H Ü Z Ü N B U Ğ U S U şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H Ü Z Ü N B U Ğ U S U şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O anının resmini çizsen,gözlerimin önüne sersen ancak bu kadar canlandırabirilirdin. Bir de içinden gelerek çizdiğin o kalbin sahibesini oturtabilsen yerine... Yine usanıp bıraktın en güzel yerinde. Filim kopmuş gibi geldi. Şişşt makinist diyesim geldi. Kutlarım.
:))) hava hafif yağmurlu,,şimdi bir gölün kıyısında olmak vardı,,oltayı kıpırdatacak kadar heyecan,,sabır,,ve sessizlik geldi aklıma,,çalı çırpı ateşi üstünde isli demlikte kaynayan çay,,ve elbet sigaramm,,aaah ah :)
Kimin iltifatını isterdin. Eger benimse ben beğenimi söylerim.İltifatı herkes laf olsun diye yapar.Hem de samimiyesiz olduklarına. Oysa sen ve ben ana oğul değilmiyiz. Şimdi gün ortası Mutluluklara takılsın Sevgili karbonun oltası...
Ve ,Hayalle cızdıgım kalbın uzerını bır kara bulut sarıyor bırden sımsıyah alaca karanlık kusagı gıbı korkunc ve urkutucu yardım beklıyorum caresız ,bır ufukda gorunecek bır el bana uzanacak ellerımden tutup hayellerımde cızdıgım kalple, benı kurtaracak bır umut . Kım bılır belkı bırgun ,olur ya .............
Bir de içinden gelerek çizdiğin o kalbin sahibesini oturtabilsen yerine...
Yine usanıp bıraktın en güzel yerinde.
Filim kopmuş gibi geldi.
Şişşt makinist diyesim geldi.
Kutlarım.