(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIĞMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIĞMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuklar, annelerine anneler günü hediyesi alabilmek için, annelerinden borç para istiyorlar; hediyelik eşya satmayanlara ne oluyor?...
Bırakın da senede bir-iki gün hâsılatı şişirelim; elimizde, geçen seneden kalmış çok mal var abi, dediklerini seziyorum.
Geçen sene demiştim, tekrarlayayım; Anneler, Babalar ve Halalar Günü... iki bacaklı masa ayakta durmaz; sacağı gibi, enaz içlü olmalı: Yaşasın, Halalar Günü. Teyzeler Gününü de bir akıllı eklesin... beni aşar abi.
Dua bekleyen Halalara rahmed olsun... Sağ olanlar, baba vekili.
Sağlık dileğimle Selâm ederim...
kadiryeter Kadir Yeter. Mayıs ayının 12. günü, 2013- TRABZON.
Aynen öyle hocam. Bu tür özel günler aslında insanların kendi vicdanlarını rahatlatmak için uydurdukları samimiyetsiz günlerdir bence. 365 gün kadının ve annelerin kahrını çekmek zor geldiği için batı toplumlarında, aynen pazar günü gidip kilisede günah çıkarmak gibi 365 günün ilgisizliğini ve samimiyetsizliğini bir günde silip atmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. Velhasılı kelam bakın bir beyite kaç mısra yorum yazdırdınız İsmail Hocam. Demek ki şiir amacına ulaştı :)) Saygı ve selamlarımla...
Her şeyi bir beyitte anlatmışsınız İsmail Hocam; esasen takvimde kimi özel durumlara bir gün ayıranların da zaten böyle manevi olgulara ve o olguların çağrıştırdığı duygusal dünyaya inanmadığı bir gerçek, beşer sapkınlığığının raklam metasıdır... Kutladım naif yüreğinizi... Selam ve saygı ile....
ama her bahar bir çiçekle başlar
tebrikler