durulanlar ve durulmayacak olanlar: beni çağıranları duydum, geldiler.
geç kalmışlığın tanığıyım, hissettim ve sordum. bir ses, bir dalga ve bir cevap: yaşıyorsun.
idrakın zora koşması, kadının gizi; ve bunu anlamak için sevmek. girebilmek için bir bakışın tasvirine ve başkalaşmak için bir bakıştan sebep.
baktım ve gördüm: geçmiş ve gelecek zaman dilimlerinde, başka biçimde.
gidilir ve gelinir mevsimlerin başladığı yerlerden bittiği yerlere aslında hep kendi içinde ve en dışından başlamışken, aşkı bulmak için ve nafile arayışlarla uzakta.
şimdi: uzaktan gelen doymuşluk, doymuşluğun yorgunluğu. ve sonra: anlatmak için sevmek...
*imaj: francis bacon, head VI. 1949 *not: onlar beni hatırlayacaktır belki de, "devrik" bir adamdan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
başkalaşmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
başkalaşmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaten o nafile arayışların uzaklığına bıraktım ceketimi
ne de olsa yağmur yağmadan da ıslanmayı beceren bir yanım var
mevsimleri başlatan da bitiren de biziz şair
yeter ki ceketimizi bıraktığımız yerde kalsın aşk...
...
şiiri ilk okuyan muhakkak finale takılacaktır
hatta ilk örgüde şiir bitmemiş gibi dursada
finaldeki teknik özgünlüğü çok beğendim
ve şiiri de tabi ki
saygı ile