Gül yüzlü melekmiydim de Kırdın kanatlarımı Görmedin içimdeki senli çığlıkları Geceyi güne katıp uykuları yakıp Salya sümük ağlayamadığım Senmiydi ki dökülmeye mecali kalmadı Kelimeler Adamlıktan eser kalmadı Her yer her şey senden arta kalan Kırıntılar doldu taştı.. Yıldızlı vakitler bile bana boyun büküp dağıldı Sardı gecenin bir vakti Hüznü tüm senli benli düşleri İtin duasıyla aynımıydı kaderim O kemik istedi ben seni Ver yansın ettim geçmişi Deryalara sardım dertleri Bir sancı vardı senli kabuk bağlayan Deştikçe kanayan kanadıkça kabuk bağlayan Ömür renklerden ibaretti Günüm siyahgecem mai Rüyalarım gri Başlangıç yapmak gerekti Gerekti gerekti Senden kurtulmuşlarla Fakat na mümkündü Geçmişi geceye anlattım Sustu tek dediği İzler gitmez gitseler de uğrar hayatına En olmadık zamanlarda Cevabım olmadı denecek kalmadı Ben yangın yeri sen rüzgar Ters tepiyor bu sefer Söndürmüyor Güçlendiriyor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlik ilik yagdi
İslatti usuttu bu mevsimde
Tebrikler