(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜLYACIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜLYACIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadir baba Allah bağışlasın güzeller güzeli torununuzu..Babam yeğenlerimi severken hep şöyle der..'' Çocuk ceviz ise,torun cevizin içi''demek ki sevgisi çocuk sevgisininde ötesin de. Ben de dahil Allah herkese nasip etsin bu sevgiyi..Saygı ve selamlar yüreği sevgi dolu Kadir babama..
İYİEKMEKÇİ tarafından 5/5/2013 11:20:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Henüz bir torunum yok Selda Kızım. Ama benim için fark etmiyor. Çevremde çok sayıda manevi torunum var. Hüyacık ağabeyimin torunudur ve bana da "Büyük Dede" diye hitabeder. Nereden buldu bu lakabı bilmiyorum. Anne ve babası da bilmiyor ama benim ve onların çok hoşuna gitti ve benimsediler.
Bu Hülyacık babasının babasına "dede" der. Annesinin babası olan ağabeyime "dedo" der. Bana da ne hikmetse "Büyük dede" der. Neden böyle dediğini bilmiyor anne ve babası. Tamamen kendi sözü olduğunu söylüyorlar.
Benden de selam ve saygılar. Değerli yorumunuz için teşekkürler... Doğrusunu isterseniz benim torunum yok. Ama benim için fark etmiyor. Kardeşimin torunlarını kendi torunum kabul ediyorum.