Bir Ordu yatar, ayaklarımın altında! Bilmeden üzerine bastığım Şehîdim, Târih tanır O’nu, dünyâya bedel Yurdunda, Yükselen rûhumda, O’ndan aldığım eğitim!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O’ndan Aldığım… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O’ndan Aldığım… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlkokul yıllarındaki gibi, sıra arkadaşı olduk... Millî Mes'elerde ne varsa kardeş payı yapıyoruz.
Ne kadar katı boya yolladın; dün, o yorgunlukla zorla fırçayı sayfaya sürebildim... biliyorsun; boya, kilo ya da litre ile değil; yoğunluk birimine göre kalite sınıflandırması yapılır... bir vakitler, o'nun da hîlesini geliştirmişlerdi.
Bugün, saat dokuzda başladığım çeşme araştırması yürüyüşüm(Atatürk köşkü cıvârı), ikiyi yirmi geçe bitti(11 adet çeşme ya da şadırvan)... ayaklarımın ağrısından perişanım, dinleneyim bakalım... yemek yemeye bile hâlim kalmadı... dinlenebilirsem belki boyayı karıştırabilirim... uyur kalırsam; şansına. Alışkanlıktan, buradayım.
Bir Ordu yatar, ayaklarımın altında! Bilmeden üzerine bastığım Şehîdim, Târih tanır O’nu, dünyâya bedel Yurdunda, Yükselen rûhumda, O’ndan aldığım eğitim!.
Ruhları şad olsun. Onlar sayesinde bağımsız bir yurdumuz var. Kutlarım kaleminizi değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Mezarlıkları dolaşalı beri(şair mezarı arıyorum), içe doğru sorgulamam öyle arttı ki; yazmakla anlatılamaz. Hele, bir de Şehidlik üstünde oluşum var ya(Kavakmeydan Mezarlığı)...
Her adımımızda destur çekmek lazım.
Hazırdır şehitlerim yapacak taze akın,
İnanın kalkma günü yarından daha yakın...İ.Süklüm
Kalemine sağlık Kadir Hocam.
Selam ve saygılarımla.