İstemem güneş doğmasın üstümüze TC siz Tabelalardan silmişler gönlümüzde TC miz Bundan sonra demişler olacak her yer TC siz Başımıza taç yaptık bilin TÜRK olamaz TC siz Halim Yaman 14.4.2013
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TC SİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TC SİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tc ile doğduk tc ile yaşayacağız ve tc ile öleceğiz diyorsun hocam yine öyle olacak hocam kimse kaldırmaz kaldıramaz tc yi zaman onu gösterecektir selamlar hürmetler hocam
Irkçılık olursa adalet hüsrana uğrar. Herkes bu Vatanın evladı. Ve kimsenin bir diğerine üstünlüğü yoksa; bunu kabul ediyorsanız neden Türk olmayan İnsanlara bu vurguyu zorla kabul ettiriyorsunuz. Üst kimlik! alt kimlik. İllaki birilerinin üzerinde olmak isteği ancak bencil bir varlığın arzusu olabilir!
Kardeşiz deniyor ama ben senin ağabeyinim diyor, yaşları da aynı!
Kardeşim hangi milli kimliğe sahipseniz olduğu gibi kabul ediyor saygı duyuyorum.Ben kimsenin kimliğine kem söz söylemem benim kimliğimle övünmemde başkasının kimliğini kötülemek anlamı taşımaz selamlar saygılar
O kadar önyargılısınız ki söylemlerinizin çelişki içerdiğinin bile farkında değilsiniz. İnsan olmak üst kimliğimiz diyorsunuz ama TC, illaki olmalıyı ilave ediyorsunuz. Görüyor musunuz diretiyorsunuz!
''Milli kimlikler vardır'' diyorsunuz.
Evet vardır ve herkes birbirine gerekli saygıyı göstermek mecburiyetindedir. Türk olmakla Türk olunmaz diyorsanız ya, o zaman bundan böyle KC densin. Biraz da Türkler kendilerinin kandırılmasına izin versin ne dersiniz?
İşte o zaman; özgürlüğün kısıtlılığını anlayabilir daha gerçekçi düşünürsünüz.
''Türk demekle Türk olunmaz'' demek samimiyetten çok uzak bir ifade. Samimiyetin olmadığı bir yerde de konuşmanın da bir ehemmiyeti yok sanırım.
En temel kimlik ve ortak kimlik insan olma kimliğidir..Milli kimlikler vardır dini kimlikler vardır.Herkesin sahip olduğu kimlik saygıya layıktır.Türk olmayana Türksün demek kendi kendini aldatmaktır.Kimse Türksün demekle Türk olmaz.Hatta Türk olmayan Türküm desede Türk olmaz.Milli kimlik böyle bir kimliktir.Ama dini kimlik böyle değil.Bir hristiyan ben dini kimliğimi değiştiriyorum müslümanlığı kabul ettim derse artık onun dini kimliği islamdır.Yani dini kimlik değişebilir ama milli kimlik kim ne ise odur.Kimse ne kendini nede karşısındakini kandırmasın.Yaşananlar bunu gösteriyor
Kimliklerimiz var bunlardan ilki insan kimliğimiz diğeri dini kimliğimiz bir diğeride milli kimliğimiz.Birlik kurulurken dikkat edilmesi gereken en önemli husus birlik hangi kimlik üzerine kurulacaksa diğer farklı kimliklere saygılı olunmasıdır.Kimse kimsenin kimliğini yok saymaya hakkı olmamalıdır.Kimliğine sahip çıkmak kınanmamalıdır.Üst kimlik insan kimliğimizdir.Herkes kendi kimliğiyle birlik içinde ötelenmeden özgürce yaşayabilmelidir.Kimsenin kimseye üstünlüğü olamaz.Bunları ifade etmeme yorumunuzvesile oldu teşekkür ederim.