Aaaaa; kal adam! Aaaaa; kel adam! Aaaaa; kıl adam! Aaaaa; kil adam! Aaaaa; k/ol adam! Aaaaa; k/öl adam! Aaaaa; kul adam! Aaaaa; kül adam! ... Bunlardan Ne köy olur ne kasaba Hep de sıradan yiyici Hepsi de kaba saba!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂKiL ADAM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂKiL ADAM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akil denilmekle akil olunmuyor.Düne kadar Kürt kelimesi duyduğunda hakeret eden kişiler de var bu listede,solcu geçinip AKP'nin yalakası olan da var.Bir de tüm meselelere dini gözlükle bakanlar da var.Bunlardan akil adamlar değil olsa olsa Dalton çetesi olur .Kelli,felli adamlar ulussuz ya da milletsiz bir kardeşliği nasıl düşünebilir ? Türklük tanınmadan Kürtlük nasıl tanınacak ? Bu kafayla ancak şeriat devletine dönüşülür.Ümmet ancak ve ancak şeriat devletinin ahvalıdır.Tüm demokrasi devletleri ilhamını 1895 Fransız devriminden alır ve ulus esasına dayanır.Bu da hiçbir zaman bir ırkın diğer ırka üstünlüğünü getirmez. Bu işler uçak düşmesin diye Apronda deve kesmeye benzemez.Bilim tüm doğmaları reddeter. Duyarlı şairi kutluyorum...
sanatta ayıp yok değil mi..ama ben utanıyorum söylemeye bunlar olsa olsa tavukların indiği hani var ya! ..klu dere olurlar..saygılarımla esen kalınız...