(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇİP DE BOŞA GİTTİ ÖMÜR… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇİP DE BOŞA GİTTİ ÖMÜR… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçirilir mi sandın ihlas sız vakit Ahrette sen borcu nasıl ödersin Hala bir vaktin varken yap gitsin akit Söze sadık olmazsan dinsiz gidersin İbret verici tasavvufi dizelerdi kalemine gönlüne sağlık değerli dost..
Hani nere de kaldı o kör inadın Kimseye koşup durma tutmadın ahtın Kuş kadar bir beyinle önün tıkadın Haydi git de görelim kabrine yattın… bize öteleri hatırlatan güzel şiir..tebrikler
Çok kul boşu boşuna nefse boğuldu Altı çürümüş torba dikiş tutmaz ki Yiyip içip uyudun miden de doldu Eller boş geçip gittin Halik yutmaz ki
Aklını başa topla kalmasın hırsın Yüzü aslına dön ki görsün kör gözün? Gideceğin pak yola hiç uymuyorsun Hakka verdiğin sözü anlasın özün
Geçirilir mi sandın ihlas sız vakit Ahrette sen borcu nasıl ödersin Hala bir vaktin varken yap gitsin akit Söze sadık olmazsan dinsiz gidersin
Nefsine galebe çal aklını karıp Ömrü tutuşta cem et yetmez mi kumar Bu dünya kime kalmış kim dönmüş varıp Ancak hak yol da giden şefaat umar
Hani nere de kaldı o kör inadın Kimseye koşup durma tutmadın ahtın Kuş kadar bir beyinle önün tıkadın Haydi git de görelim kabrine yattın…
(05.04.2013) AZAP…
Bunlar gerçeği yansıtan birbirinden güzel dizeler, insanoğlu boşuna yaşamıyor bu dünyada elbetteki bir sorumluluğu var, sorumluluğunu bilenler görevini yapar dünyayı ve ömrü bitmez zannederek yaşayanlar ise elbette cevabını verecektir hesap kitap günü işte bu olguyu anlatan anlamlı ve güzel dizeler okuduk şairimizin şiirinde kutluyorum değerli arkadaşımı Yunus diyarından selamlar.Puanım tam.
maalesef üstadım, nefislerin elinde oyuncak olmakta insanlar.farkında olmadan ömür bitiyorda hala içindeki inadı kıramayanlar daha çok.Ders dolu anlamlı çok düzgün bir eser. tebrik ederim.
Nasihat dolu güzel dizeler okudum,, Şiirlerin ustasını selamlıyorum..................... Yüreğin kalemin var olsun hocam Yürek sesin hiç susmasın............ Saygılar..............
Hikmet YURDAER