özledim... yüreğimin sesini, gözlerimin ışıltısını, dudaklarımın eşsiz kahkahasını ve aşkı özledim.. kim ya da ne ; beni bu denli özleme sürükleyen, hiç bilmiyorum... ama özledim işte! çok özledim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEDİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEDİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir böyle olmalı ne dedeyi nereye gittiği beli olmalı ki zevkle okunmalı okuyucusunu doyurmalı asena dişi kurt kutlarım özgürlük cesurluk hoşgörülük bizleriçin mhp
Anlayacaksın bir gün....!!! Hep hatırında ben ... Hep dolanıp duracağım aklında... Hep olacağım kabüllenemediğin o yüreğinde.. Hal bilmezlerden medet umacaksın.. Beni tanıyanlar..gülecekler cemaline... Hakettin ..Diyecekler yan haline.. Bir korkudur saracak bedenini. ..Zalimden daha zalim olacaksın, ..Kaybedeceksin her bir şeyini.. ..Kelebeklerin olmadığı ,, ..Bir yer arayacaksın kendine .. ..Bulamayacaksın.... ....................................Yoruma değer buldum gönül dostuna,kalem dostuna sonsuz saygılarımı sunarım.....................................
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU KALEM ; GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
özledim... yüreğimin sesini, gözlerimin ışıltısını, dudaklarımın eşsiz kahkahasını ve aşkı özledim.. kim ya da ne ; beni bu denli özleme sürükleyen, hiç bilmiyorum... ama özledim işte! çok özledim...
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam Saygılarımla.......
ne dedeyi nereye gittiği beli olmalı ki zevkle okunmalı
okuyucusunu doyurmalı asena dişi kurt kutlarım
özgürlük cesurluk hoşgörülük bizleriçin mhp