(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yamuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yamuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuantum fiziği, paralel evrenler teorisi. Bu evrende doğru yok ama diğer evrenlerde olabilir. Ve diğer evrenlerdeki savruk da belki doğrudan yakınıyordur.
Ne demişler vakti gelince dolu başak bile boynunu büker, işim gereği en ünlü markanın elimde bir eli santimlik cetveli var o bile çizgiyi doğru çizmiyor. Bizi öğretmenlerimiz iki noktayı birleştirene doğru derlerdi veya paralel iki doğru derlerdi raylarda paralel hocam derdim karıştırma rayları derdi doğru söylemek bile köyden kovulmaya sebep ha bu arada doğru alan bir şey var o da açı açıldığı kadar git işine diyeceksin açı nasıl doğru olur mesela 30 derecelik onunda derecesi var. Sevgi saygı ve selam ile.
şiirin ilhamını tosba verdi zaten,geometrik olarak bi arabanın her tarafı mı eğıri olur diye düşünürken,geometrik doğru kavramının evrende olmadığını farkettim,ışık boyu desen o da eğiliyor,ha şimdi senin anladığın açıdan bakarsak orda da aynı kural çalışıyor sanki,net bir doğru yok hepsi muallak ve dairesel düşünceler.şiir haklı bence...
sadece kendimi önemsemek değil usta, sen afedersin tosbanı boyamak için bile haftalardır uğraşıon.bu kadar komplex yaratılmış bizler- bu kadar ince ince.. yani "hadi yaşa bu çukurda debelen, zaten doğru da yok evrende.." bu düşünceyle gönderilmiş olabilir miyiz? hangi akla mantığa yatar-kabullenmek istememek dışında- ???
bi elin uzanacağını beklemiyorum ustam, ki bu düşünce armut piş ağzıma düş kolaylığında tembellik dışında başka bi şey değil bence.. uğraşmak-emek vermek-denemek gerek illa.. ha yaparız yapamayız, orasını Allah bilir..ama kolayımıza geliyo böyle kabullenmek, çünkü zor geliyo, ki zor da... kolay olsa tatlı da olmazdı bu kadar..
ama neyse derin konular..sabah sabah sanki biraz senin modunda iyi değil gibi geldi.. bu halde tartışmak ne derece doğrudur? daha iyi bir zamanda konuşmak daha iyidir belki..
niye bu kadar çok önemsiyorsun ki kendini,özel görevle yutdışına gönderilmiş konsoloslar gibi,düşmüşüz bi çukura debeleniyoz hepsi bu,ha sen bi el uzanacak hepimizi düze çıkaracak diye inanıyon,düz de olmuyor doğru olmayınca...
evrende doğru yoksa eğer-şiirde denildiği gibi-dairesinde boşa dönen hemstırlar gibiyiz senin nezdinde...ki böyle bir şey mümkün olmasa gerek..doğru olmayan bi evrene ne diye gönderildik o zaman? bu kadar boş olmamalı...böyle bir şeyi insan ne diye kabul eder..