Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
Annelerimiz yüreğimizden silemediğimiz tek varlıklarımız...kaybettiklerimizn mekanı cennet olsun... Anlamlı dizeler çok özeldi...sevgilerimle arkadaşım her daim...
Hanımefendi biraz flu da olsa girişi pencerenin, nurlara açılıyordu sonu.... Bir fatiha da ben okuyup çıktım dışarı.AKE. Amin. Vefalı, sevgi ve saygı dolu yüreğinizi kutluyor saygılar sunuyorum.
Her anne şiirinde evlat olmanın , olabilmenin ağır yükünü, eşsiz güzelliğini yeniden farkediyorum. Hep onu ne kadar sevdiğimi çığlık çığlığa haykırmak geliyor içimden. Ama annem duyar mı ? O ŞİMDİ BİR CENNET BAĞININ GÜL:((((((((((
Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
Sevgilerin ve özlemlerin en güzeli anneleredir.Şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
Duygu aktarımı ne güzeldi yüreğine kalemine sağlık, Yürek sesin hiç susmasın.......... Saygılar
Merhaba! Benim annem sağ çok şükür ve şiirinizle ben de seyyah oldum geçmişime. Görüyorum ki anılarımın miladında beni şefkatle sarmalayan annem var… Bahar kokuludur içinde annemizin olduğu hatıralar. Yaşımız ilerleyip çevremiz genişledikçe şahit olduğumuz yalancı ve yapmacık sevgiler daha da özletiyor o güvenli limanı… ‘’Ben ölürsem arkamdan bir anam ağlar, gerisi yalan ağlar…’’ sözü gerçek sevgiyi nasıl da güzel özetlemiş, öyle değil mi!... Anne denilince akan suların durduğu bir an vardır gönüllerde ve insana annesini hatırlatan çok şey var duyarlı kalplere...Bir şiir, bir resim, bir şarkı, bir türkü, evladının anne diyerek sarılması…ve her daim dediğim gibi bedenimizdeki işareti baki o göbek bağı…Yokluğunda özlenmez mi hiç anne… Allah annenizin mekanını Cennet eylesin. Annenize özleminizi çok güzel dile getirmişsiniz şiirinizde. Gönül dolusu selam ve saygılarımla…
Nazik yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Şiirimin açılımını ne güzel özetlemişsiniz. Annenizi resminden güzel dizelerinizden tanıyorum. Allah sağlıklı uzun ömürler versin. Şiirler iz bırakıyor geleceğe çocuklarımıza. Saygılar dostluklar İzmir'den.
Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
Zamanın dışındayım Bu gece. Bir pencere açmışım Dünden bugüne Yüreğimde. Seyir halindeyim Geriye ta gerilere. Yaşadığımız güzelliklere Gidiyorum. Duruyorum izliyorum Hüzün düşüyor anıma. Nerdesin? Seni özlüyorum anne…
Ne güzeldi mısralar anne sevgisi içimizde bir başka sevgi kaleminizi alkışlıyor saygılar sunuyorum..
Zamanın dışındayım
Bu gece.
Bir pencere açmışım
Dünden bugüne
Yüreğimde.
Seyir halindeyim
Geriye ta gerilere.
Yaşadığımız güzelliklere
Gidiyorum.
Duruyorum izliyorum
Hüzün düşüyor anıma.
Nerdesin?
Seni özlüyorum anne…
Annelerimiz yüreğimizden silemediğimiz tek varlıklarımız...kaybettiklerimizn mekanı cennet olsun...
Anlamlı dizeler çok özeldi...sevgilerimle arkadaşım her daim...